مهاباد؛

جدال صدرنشینان در هفته دوم لیگ دسته یک والیبال

هفته دوم لیگ دسته یک والیبال ، این هفته در حالی پیگیری می شود که دو مسابقه آن جدال تیم های سه امتیازی برای صدرنشینی در دو گروه خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردانکشور جام شهدای منا روز چهارشنبه ی این هفته با هشت دیدار در شهرهای آمل ، قزوین ، اردبیل ، کرمان ، کاشان و دامغان هر کدام با یک دیدار و تهران با دو دیدار پیگیری خواهد شد.

در حال حاضر در گروه یک این رقابت ها تیمهای اتحاد جوان همدان ، عقاب تهران ، شهرداری جوان ارومیه با یک برد و سهامتیاز در رتبه های اول تا سوم این گروه قرار دارند.

در این گروه ، جدال عقاب تهران با شهرداریجوان ارومیه در تهران اهمیت بیشتری نسبت به دیگر بازی ها دارد ، چرا که فاتحاین مسابقه به صدر جدول نزدیک می شود.

دیدار تیم های اتحاد جوانهمدان با سپهر الکتریک قزوین نیز مهم است اما نماینده قزوین بادو امتیاز در رتبه چهارم است و از نظر شرایط مسابقه شانس کمتری برایصدرنشینی در پایان هفته دوم دارد.

تیم مقاومت فرمانداری مهاباد که با یکامتیاز در رتبه پنجم جدول گروه یک قرار دارد، در هفته دوم لیگ دسته یکمیهمان کاله جوان ، تیم بدون امتیاز این گروه است.

کاله جوان می تواند بااستفاده از شرایط میزبانی ، فاتح این میدان باشد تا رتبه اش در جدول ارتقاءیابد.

تیم های کریمه قم و عقاب سبلان نیز کهبدون امتیاز و برد در جایگاه های هفتم و هشتم جدول این گروه هستند ، درآخرین مسابقه این گروه در اردبیل و به میزبانی عقاب سبلان به مصاف یکدیگرمی روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، دوم ، لیگ ، دسته یک ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.