قم؛

همایش مدیران متوسطه اول استان قم

همایش مدیران متوسطه اول استان امروز با حضور مدیر کل متوسطه اول وزارت کشور ومعاون اموزش متوسطه اداره کل اموزش پرورش استان وجمعی از مدیران نواحی ومسولین در محل همایشات خانه معلم استان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛یاری معاون اموزش متوسطه اداره کل اموزش پرورش استان در خصوص این همایش گفت: این همایش با هدف هدایت تحصیلی دانش اموزان متوسطه اول برای دومین بار است که برگزارمیشود.

وی ادامه داد:هدایت تحصیلی درواقع هدایت دانش اموزان در مسیری است که در اینده انتخاب میکنند به این شکل که ان ها طبق عملکرد تحصیلی چند ساله خودشون  ومشاوره های مدیران ومسولین مدرسه رشته درستی را برای سال اینده خود انتخاب میکنند.

یاری افزود:تا پایان سال جلسات دیگری هم برگزار خواهد شد ومدیران موظف هستند کارگاه های اموزشی را هم برای دانش اموزان وهم برای اولیا ان ها برگزارکنند.

معاون اموزش متوسطه اداره کل اموزش پرورش استان ادامه داد:درسال تحصیلی جاری برخی از رشته های فنی وحرفه ای وکارو دانش با یکدیگر ادغام شده است و این بر عهده مدیران است تا طبق ایین نامه تحصیلی جدید عمل کنند و اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.

محبی مدیر کل متوسطه اول وزارت کشورنیز درادامه مراسم از اخرین تغییرات ایین نامه تحصیلی خبر داد.

همچنین اذرکیش مدیر کل کارو دانش وزارت کشور رشته های فنی حرفه ای را برای توسعه کشور ضروری دانست واز مدیران خواست تا دانش اموزان را با این رشته ها در کارگاه های اموزشی اشنا کنند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: قم ، همایش ، مدیران ، متوسطه ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار