سرمربی تیم ملی کاراته ایران:

عزت این تیم بسیار است / خوشحالم که پاسخ اعتماد جامعه فهیم کاراته را دادیم

هروی گفت : ما یک خانواده بودیم و توانستیم صادقانه در کنار هم کار کنیم و صادقانه پاسخ اعتماد جامعه فهیم و عزیز کاراته که بسیار به گردنمان حق دارند را بدهیم.

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کل اعضای تیم یک خانواده بودیم و من خوشحالم که در کنار این عزیزان بودم و امانت دار جامعه فهیم کاراته بودم و خدا را شاکرم که توانستم پاسخ اعتماد جامعه فهبم و عزیز کاراته را بدهیم .

وی افزود : عزت ابن تیم بسیار زیاد است نه به دلیل قهرمانی جهان بلکه به واسطه بزرگی و اخلاق تک تک نفرات و من خوشحام از این که یک خانواده بودیم و توانستیم صادقانه در کنار هم کار کنیم و صادقانه پاسخ اعتماد جامعه فهیم و عزیز کاراته که بسیار به گردنمان حق دارند را بدهیم.

هروی تصریح کرد : درست است که تیم ملی کاراته ایران  به لطف و عنایت خداوند و همت بچه ها تاریخ ساز شد ولی به نظر من چیزی که مهم یکدل و همدل بودن تیم است و این اخلاق مداری است که ماندگار است و من به ابن تیم افتخار می کنم.

وی ادامه داد : از کمیته فنی که به بنده اعتماد کردند کمال تشکر را دارم امچنین از تمام مربیان سازنده که ابن ورزشکاران را تحویل جامعه کاراته داده اند تشکر و قدردانی می کنم و از همه قهرمانان سابق که پشت من ایستادند و حمایت کردند و همینطور از کادر فنی زحمتکش و پر تلاشم و همچنین از سرپرست فدراسیون نیز تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.