مشهد؛

برگزاری همایش ملی تجلیل از آزادگان در طرقبه مشهد

همایش ملی تجلیل از آزادگان با حضور دو هزار آزاده از سراسر کشور به میزبانی آستان قدس رضوی در مسجد حضرت علی اصغر (ع) طرقبه مشهد برگزار شد.

برگزاری همایش ملی تجلیل از آزادگان در طرقبه مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در این همایش گفت: آستان قدس در رویکرد جدید مدیریتی، خود را حامی و پشتیبان برنامه ‌های فرهنگی می ‌داند که در استمرار فرهنگ دفاع مقدس و ادامه مسیر شهدای والامقام باشد.
مصطفی خاکسار قهرودی افزود: بر اساس سنت حسنه ای که مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی بنیانگذار آن بود، آزادگان بر اساس اردوگاه محل اسارت در عراق، در فواصل زمانی مناسب در نقاط مختلف کشور گردهمایی برگزار می ‌کنند.
وی گفت: آزادگان شرکت کننده در همایش موصل یک مهمانان حضرت رضا (ع) هستند و اکثر آنان پس از حضور در جبهه‌ های دفاع مقدس، بیش از هشت سال از دوران جوانی و نوجوانی خود را در راه دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در اسارت رژیم معدوم بعث عراق گذرانده ‌اند و امروز برای اولین بار به صورت دسته جمعی مهمان آستان قدس رضوی هستند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: آزادگان حاضر در این همایش با بهره از فیوضات معنوی آستان ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) و تنعم از خوان نعمت متبرک و مقدس رضوی، یاد و خاطره حضور در سایه سار عطوفت رضوی و انوار امامت و ولایت را رهنمون دیگر برنامه های زندگی خود قرار دهند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.