امیدواریم تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند

آذرنیا: مسئولان باشگاه از کمالوند حمایت صددرصد خواهند داشت/برکناری در کار نیست

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: مسئولان باشگاه حمایت قاطعانه از کمالوند سرمربی تیم خواهند داشت و هیچ برکناری برای این مربی در نظر گرفته نشده است.

آذرنیا: مسئولان باشگاه از کمالوند حمایت صددرصد خواهند داشت/ اولتیماتومی در کار نیستحسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت تعطیلی لیگ برتر و اینکه آیا این تعطیلات به نفع یا ضرر باشگاه‌ها خواهد بود یا خیر اظهار داشت: در ابتدا بگویم که باشگاه گسترش فولاد همیشه در همه زمینه‌ها با سازمان لیگ یک همکاری دو جانبه داشته و خواهد داشت . ما اعتقاد داریم که تیم ملی فوتبال ایران ویترینی از باشگاه‌های لیگ محسوب می‌شود و ما خواهان این هستیم که تیم ملی کشورمان به جام‌جهانی صعود کند وبه نوعی منافع ملی در میان است .در هر صورت باید به فکر تیم ملی فوتبال باشیم. اما از طرفی می‌توان گفت که این نوع تعطیلات نیز مطمئناً بی‌اثر نخواهد بود و باشگا‌ه‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند و لطمه می‌خورند.

وی ادامه داد: همچنین تعطیلات پی در پی باعث می‌شود تیم‌ها از لحاظ فنی و تاکتیکی زیاد نتوانند آن طور که باید از هر لحاظ به آمادگی‌های لازم برسند. اما در هر صورت همان طور که گفتم برنامه تعطیلات در ابتدای سال در اختیار تمامی باشگاه‌ها قرار گرفت و ما نیز به دلیل همکاری دو جانبه با سازمان لیگ و  فدراسیون نیز دراین خصوص مشکلی نخواهیم داشت و باید بگویم این نوع برنامه‌ریزی با هماهنگی قبلی بوده است.

آذرنیا در خصوص پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان اظهار داشت: باشگاه گسترش فولاد یکی از خوش‌ حساب‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر محسوب می شود و ما تمامی مطالبات بازیکنان را حتی در سال‌های گذشته نیز پرداخت و تسویه نهایی انجام دادیم .جا دارد تشکر ویژه‌ای از مالک محترم باشگاه داشته باشم که در این برهه زمانی هزینه‌های تمام باشگاه را متقبل شده است و همچنین تشکر از هیئت مدیره باشگاه که همیشه حمایت خود را از تیم اعلام کرده است.

وی درباره اینکه هزینه‌های تیم داری در لیگ‌ برتر چقدر برآورد می‌شود گفت: در هر صورت هزینه‌هایی در تمامی تیم‌ها وجود دارد که این مسئله نیز بستگی به قوی یا ضعیف بودن یک تیم لیگ برتری ندارد اما به نظر من هزینه‌ تیم‌های شهرستانی سنگین‌تر خواهد بود چراکه آن‌ها برای انجام دیدارهای خود مجبور به پروازهای متعدد هستند که همین امر باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. البته در برخی مواقع پرواز‌های مستقیم وجود دارد که تا حدودی هزینه کمتری را برای باشگاه ایجاد می‌کند.هزینه‌های جانبی تیم‌های شهرستانی متفاوت است و معتقدم این هزینه‌ها حدود 4تا 5میلیارد بر آورد شود.

سرپرست تیم قوتبال گسترش فوتبال درباره شایعه حضور گل محمدی به جای فراز کمالوند گفت:‌ در جلسه هیئت مدیره که طی روزهای گذشته برگزارشد ، کمالوند سرمربی تیم نیز در آن حضور داشت و تمامی اعضا به طور جد از کمالوند حمایت کردند. از طرفی باشگاه با هیچ فرد دیگری صحبتی نکرده و حتی قرار نیست کاندیدایی برای جایگزینی کمالوند در نظر گرفته شود و به نوعی باید بگویم باشگاه تمام و کمال و همچنین صد در صد از سرمربی تیم حمایت قاطعانه خواهد داشت و بحث اولتیماتوم صحت ندارد. در حال حاضر اصل کار براین است که از کمالوند حمایت شود تا او با قدرت به کارش ادامه دهد و انشاله امید بر این است که نتایج خوبی را در دیدارهای پیش رو کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم فوتبال ، ملی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار