تصمیم جدید هیات مدیره آبی‌ها؛

تغییرات در‌ کادر فنی استقلال

شواهد نشان می‌دهد مسئولان باشگاه استقلال به دنبال تغییرات در کادر فنی تیم هستند.

تغییرات در‌کادر فنی استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به نتیجه تساوی‌ که شاگردان منصور‌یان در در‌بی هشتاد و سوم کسب کردند باعث شد استقلال همچنان در قعر جدول لیگ برتر بماند با این تفاسیر تا حدودی بر کناری منصو‌ریان منتقی است اما در هر صورت مسئولان باشگاه از نتیجه به دست آمده در در‌بی رضایت چندانی ندارند و این طور که به نظر می‌رسد اعضای هیات مدیره در صدد هستند تا تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کنند و به نوعی ضعف موجود در کادر فنی استقلال را با آوردن یک مربی پوشش دهند.

در هر صورت اعضای هیات مدیره استقلال به دنبال این هستند تا کادر فنی از هر لحاظ تقویت شود بنابراین اگر منصور‌یان هم ماندنی باشد باید قبول کند که یک مربی خارجی به کادرش اضافه شود.

به نظر می‌رسد با اضافه شدن یک مربی به کادر فنی این تیم،می توانند با قدرت هر چه تمام فصل را سپری کنند. در نهایت باید منتظر ماند و دید مسئولان باشگاه استقلال چه تصمیمی را برای تقویت کادر در لحاظ خواهند گرفت. آیا مربی دیگری به ترکیب کادر فنی استقلال اضافه می شود یا نه؟

به طور حتم در اولین جلسه هیات مدیره پس از در‌بی هشتاد و سوم اعضای هیات مدیره نسبت به نتیجه به دست آمده به تبادل نظر خواهند پرداخت و تمامی موارد را مورد بررسی قرار می‌دهند تا در صورت لزوم اضافه کردن یک مربی به کادر این تیم را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کادر ، فنی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.