اهواز؛

بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران

دانشجویان سنوات گذشته از ترم قبل مهلت ثبت‌نام و رزرو اتاق را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر بابک محمدیان، مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به بازگشایی خوابگاه‌های این دانشگاه از 15 شهریورماه اظهار کرد: دانشجویان سنوات گذشته از ترم قبل مهلت ثبت‌نام و رزرو اتاق را داشته‌اند البته برای ثبت‌نام دانشجویان در خوابگاه‌ها محدودیت زمانی وجود ندارد، اما اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

وی افزود: از سال 93 تلاش شد که تا حد امکان و توان دانشگاه، خوابگاه به دانشجویان نوبت دوم نیز تعلق بگیرد؛ امسال خوابگاه‌های غیردولتی و خودگردان باید فعالیت باید از شورای نظارت بر خوابگاه‌های خودگران تأییدیه دریافت کنند که این اقدام در راستای ساماندهی خوابگاه‌های خصوصی و نظارت بر رعایت معیارهای لازم در این خوابگاه‌ها انجام می‌شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: علت بازگشایی خوابگاه‌ها از 15 شهریور، تسهیل شرایط برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که برای دفاع از پایان‌نامه خود به دانشگاه مراجعه می‌کنند؛ خوابگاه‌ها در طول تابستان تا حد امکان با توجه به منابع مالی، برای رفاه بیشتر دانشجویان تعمیر و بهسازی شده‌اند.

محمدیان با اشاره به این‌که بر اساس بررسی‌های تیم کارشناسی صندوق رفاه در بازدید از دانشگاه خوابگاه‌ها تیپ‌بندی شدند و تعرفه‌ها به دانشگاه اعلام شد، گفت: خوابگاه‌های تیپ سه تا پنج افزایش شهریه ندارند و خوابگاه‌های تیپ یک تا 2، اجازه افزایش 10 درصدی شهریه را دارند؛ همچنین شهریه هر اتاق به نسبت تعداد ساکنان آن متفاوت است.

وی در خصوص خدمات‌دهی سلف‌سرویس دانشگاه نیز خاطرنشان کرد: از روز 15 شهریورماه هم‌زمان با بازگشایی خوابگاه‌ها پخت ناهار آغاز می‌شود و با شروع سال تحصیلی جدید وعده‌ شام نیز ارائه خواهد شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار