یزد؛

برگزاری همایش سراسری آزادگان کشور به میزبانی یزد

هشتمین همایش سراسری آزادگان( اردوگاه مفقودان تکریت 11 ) در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران یزد از برگزاری هشتمین همایش سراسری آزادگان کشور در این استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور حدود 700 نفر از آزادگان و خانواده های آنها با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری دوم لغایت چهارم شهریورماه در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

احمد ابراهیمی افزود: در این همایش ضمن انجام سخنرانی توسط مسئولان کشوری و استانی، آزادگان به بیان خاطرات خود از دوران اسارت می پردازند و برنامه های جنبی فرهنگی و هنری نیز انجام می شود.

وی تصریح کرد: بازدید از آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی دارالعباده یزد، از برنامه های متنوع جانبی همایش، برای آزادگان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش بزرگ کشوری گامی مهم در راستای بزرگداشت مقام و منزلت آزادگان، تکریم آنها و تبیین خاطرات و انتقال آن به نسل جوان است.

ابراهیمی گفت: آزادگان آیه های صبر و مقاومت هستند و باید همواره ضمن تکریم آنها در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس و انتقال دقیق آن به نسل های آینده تلاش بعمل آید .

اردوگاه تکریت واقع در استان صلاح الدین عراق و زادگاه صدام در قلب یک پادگان نظامی قرار داشت که بیش از 2 هزار نفر در آن نگهداری می شدند و از این تعداد 74 نفر یزدی بودند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
با سلام همایش خوبی بود شکی نیست که برگزاری این همایشات زحمات بسیاری را می طلبد و با یک تشکر نمیتوان حق آن را ادا کرد از زحمات یزدی ها بخصوص آقای سالاری تشکر میکنم همچنین از مسئولین استان و شهرستان یزد که در این همایش شرکت کردند تشکر می کنم. لطفا پیام مرا به مسئولین برگزار کننده همایش برسانید. اجرتان با خدا.
آخرین اخبار