پخش زنده مسابقات کشتی فرنگی امید نوروزی و قاسم رضایی در المپیک ریو ٢٠١۶

اگر می‌خواهید مسابقات کشتی فرنگی المپیک ریو ٢٠١۶ را از شبکه‌های سه و شبکه ورزش بر روی رایانه و یا تلفن هوشمند خود حتی با سرعت پایین مشاهده کنید، کافی است در این گزارش همراه ما باشید.

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های کشتی فرنگی امروز اوج کار ورزشکاران ایرانی در المپیک خواهد بود. روز دهم بازی‌های المپیک ٢٠١۶ ریو با حضور ایرانی‌ها در رشته‌های کشتی فرنگی ادامه خواهد داشت.

پخش زنده مسابقات کشتی فرنگی امید نوروزی و قاسم رضایی در المپیک ریو ٢٠١۶

امید نوروزی کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی است که در مسابقات جهانی در وزن‌های ۶۰ و ۶۶ کیلوگرم برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران به میدان رفته است. امید نوروزی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو پس از شکست دادن ریوتارو ماتسوموتو از ژاپن نایب قهرمان جهان، ژن جی از چین و جوماشف از ازبکستان در فینال جونگ جی هیون از کره جنوبی راشکست داد و اولین کشتی‌گیر ایرانی لقب گرفت که روی سکوی اول بازی‌های آسیایی گوانگجو ایستاد.

پخش زنده مسابقات کشتی فرنگی امید نوروزی و قاسم رضایی در المپیک ریو ٢٠١۶

قاسم رضایی کشتی‌گیر ایران، قهرمان و برنده مدال طلای المپیک لندن در وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی است. رضایی علاوه بر المپیک لندن در مسابقات المپیک پکن نیز شرکت کرده بود. وی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ برنده مدال برنز و در سال ۲۰۱۵ برنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان شد. فیلا در گزارشی او را به عنوان فردی قدرتمند و پر امید معرفی کرد و او را در زمره برجسته‌ترین کشتی گیران چند سال گذشته جهان قرار داد.

با ورود به بخش پخش زنده سایت باشگاه خبرنگاران جوان و انتخاب شبکه سه و یا شبکه ورزش مسابقات کشتی فرنگی المپیک ریو ٢٠١۶ را به صورت زنده و لحظه‌ای حتی با سرعت پایین اینترنت دنبال کنید. برای ورود به پخش زنده کافی است به نشانی  Yjc.ir/fa/live مراجعه و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار