ارومیه؛

نشست ساماندهی سواحل سیمینه رود

نشست تخصصی ساماندهی پیرامون سواحل سیمینه رود در دفتر شورای اسلامی بوکان برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره محیط زیست بوکان نشست تخصصی پیرامون ساماندهی سواحل سیمینه رود در دفتر شورای اسلامی بوکان برگزار شد.

بمنظور ساماندهی سواحل رودخانه سیمینه رود و بهسازی فضای زیست محیطی آن جلسه مشترکی با حضور شهرداری، اعضائ شورا، کارشناس محیط زیست ، کارشناسان شرکت آمود و نمایندگان ادارات مرتبط در دفتر مرکزی شورای شهر بوکان برگزار شد .

طرح مذکور که به یکی از بزرگترین طرحهای گردشگری و زیست محیطی در سالهای اخیر قلمداد میشود میتواند تاثیر شگرفی در تحول فضای زیست محیطی و سرانه سبز شهر بوجود آورد .

احمدی در خصوص این طرح و سازماندهی سواحل سیمینه ابراز امیدواری کرد که با همکاری و هماهنگی های لازم در بین ادارات شهرستان و شهرداری بوکان بتوان حداکثر استفاده را از فضاهای طبیعی و اکوسیستم رودخانه گرفت بدون اینکه خسارتی متوجه وضعیت طبیعی و اکوسیستم آبی آن شود.

لازم بذکر است این طرح که توسط شرکت مشاوره ای آمود در حال اجرا میباشد در مرحله اولیه مطالعات آن قرار دارد و با رفع موانع و ایجاد سازوکارهای لازم میتواند به یکی از مناظر زیبای زیست محیطی در منطقه بدل شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.