پخش زنده مسابقات بهداد سلیمی در المپیک ریو ٢٠١۶

اگر می‌خواهید مسابقات المپیک ریو ٢٠١۶ را از شبکه‌های سه و شبکه ورزش بر روی رایانه و یا تلفن هوشمند خود حتی با سرعت پایین مشاهده کنید، کافی است در این گزارش همراه ما باشید.

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهداد سلیمی وزنه‌بردار ایرانی دسته فوق سنگین و دارنده رکورد یک ضرب جهان در این وزن با ۲۱۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای المپیک لندن در مجموع با ۴۵۵ کیلوگرم است.

پخش زنده مسابقات بهداد سلیمی در المپیک ریو ٢٠١۶

بهداد سلیمی در رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا در تانگ لینگ چین در وزن فوق سنگین با مجموع ۴۵۸ کیلوگرم (۲۰۸ کیلوگرم در یکضرب و ۲۵۰ کیلوگرم در دو ضرب) قوی‌ترین مرد آسیا شد. وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کشورمان در حرکت یک ضرب وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی توانست وزنه ۲۱۰ به ثبت برساند.

پخش زنده مسابقات بهداد سلیمی در المپیک ریو ٢٠١۶

مصدومیت چند ماه پیش و عمل جراحی روی زانو بهداد سلیمی اما تا حدودی نگرانی را به اردوی وزنه‌برداران آورده تا مبادا نتیجه‌های یکی دو مسابقه اخیر به خاطر مصدومیت تکرار شود. اگرچه که سلیمی با نمایشش در تمرین‌های اخیر و صحبت‌هایی که با روحیه تمام انجام می‌دهد همه را امیدوار کرده تا به طلای او دل ببندند.

پخش زنده مسابقات بهداد سلیمی در المپیک ریو ٢٠١۶

کیانوش رستمی و سهراب مرادی مطابق پیش‌بینی‌ها در نهایت کیفیت خود عمل کردند و به طلای المپیک ریو ٢٠١۶ رسیدند، سلیمی هم بامداد سه‌شنبه روی صحنه خواهد رفت تا از مدال و رکورد المپیک و جهانی خودش دفاع کند که از طریق شبکه سه سیما و همین‌طور از طریق شبکه ورزش سیما این مسابقات را به صورت زنده مشاهده کنید.

با ورود به بخش پخش زنده سایت باشگاه خبرنگاران جوان و انتخاب شبکه سه و یا شبکه ورزش مسابقات المپیک ریو ٢٠١۶ را به صورت زنده و لحظه‌ای حتی با سرعت پایین اینترنت دنبال کنید. برای ورود به پخش زنده کافی است به نشانی  Yjc.ir/fa/live مراجعه و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
ساعت چند بازی داره
آخرین اخبار