لرستان؛

بهره‌برداری از 45 تخت ویژه در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد از بهره‌برداری از 45 تخت ویژه در آینده خبر داد.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید رحیمی اظهار داشت: در سال گذشته 45 تخت ویژه در مرکز آموزشی، درمانی شهید رحیمی راه‌اندازی شده است که 10 تخت دیگر در دست اجراست.
 
رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد تعداد تخت‌های ویژه این مرکز را در سال‌های گذشته تنها 20 تخت اعلام کرد و گفت: تمامی تخت‌هایی که در سال گذشته راه‌اندازی شده است در هفته‌های آینده مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند و از آنها بهره‌برداری به عمل می‌آید.
 
وی با بیان اینکه در سطح کشور به ازای هر چهار نفر یک تخت ویژه وجود دارد، افزود: به طور میانگین در کشور تنها 25 درصد از نیاز افراد به تخت ویژه تامین می‌شود که خوشبختانه بیمارستان شهید رحیمی توانسته است تعادل بسیار خوبی را در استان برقرار کند.
 
این مسوؤل اضافه کرد: بخش‌هایی مانند آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، پی‌آی‌سی یو و ان‌آی‌سی‌یو به راه‌اندازی تخت‌های ویژه نیازمند هستند.
 
رحیمی تعداد تخت‌های آی‎سی‎یو داخلی این مرکز را 11 تخت کم نظیر در کشور اعلام کرد و گفت: این مرکز دارای هشت تخت پی‎آی‎سی‎یو و 30 تخت ان‏‌آی‌سی‌یو است که توانسته است از نظر تعداد تخت رتبه دومین کشوری را کسب کند و از نظر تجهیزات مدرن، امکانات و طراحی ویژه در غرب کشور بی‌نظیر است.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.