تبریز؛

معرفی برترین‌های استقامت سوارکاری کشوری در شهرستان مراغه

برترین‌های استقامت سوارکاری کشوری در مراغه معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛برترین‌های استقامت سوارکاری کشوری در مراغه با حضور پنج استان کشور از جمله لرستان، خوزستان، کردستان، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی و با تعداد کل 45 نفر شرکت کننده در مسافت 100، 80، 60 و 40 کیلومتر برگزار شد.

در مسافت 100 کیلومتر رحیم مراد نژاد با اسب ژان دارک از استان لرستان قهرمان شد و آرش میهمی با اسب بابیلوس از استان کردستان و داوود وفایی سالار پور با اسب طوفان از استان لرستان دوم و سوم شدند.

در مسافت 80 کیلومتر علی مراد نژاد با اسب بیداد از استان لرستان اول شد و علی مرادی با اسب جوشن از استان لرستان دوم و میلاد پایدار با اسب قره خان از استان آذربایجانشرقی دوم و سوم شدند.

در  مسافت 60 کیلومتر غلام حسین دال با اسب سوگل از آذربایجانشرقی قهرمان شد و میثم ظهرابی با اسب ظغیان از استان آذربایجانغربی و بهمن غلامی با اسب اوختای از استان آذربایجانغربی دوم و سوم شدند.

در مسافت 40 کیلومتر اصغر برمکی با اسب مهربان از آذربایجانشرقی – مراغه قهرمان شد و محمدرضا سپهری با اسب چاپار از استان اذربایجانشرقی - تبریز و  ابوالفضل اکبری با اسب شهباز از آذربایجانشرقی - تبریز دوم و سوم شدند.

شهرستان مراغه  برای اولین بار میزبانی مسابقات کشوری را تجربه کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار