اصفهان؛

دور نهایی رقابت ها هندبال ساحلی باشگاه های کشور در اصفهان

مرحله نهایی رقابت ها هندبال ساحلی باشگاه های کشور در اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس کمیته هندبال ساحلی با بیان اینکه رقابت های هندبال ساحلی کشور در دور مقدماتی با حضور تیم های برتر کشور در دو منطقه جنوب و شمال برگزار شد گفت: بعد از برگزاری رقابت های دور مقدماتی 6 تیم برای کسب عنوان قهرمانی کشور به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
حسن افتخاری با اشاره به اینکه 2 تیم هم از نوجوانان در این مرحله حضور دارند افزود: تیم ملی نوجوانان کشور شهریور ماه در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می کند و براین اساس برای کسب آمادگی در این رقابت ها به عنوان تیم های هفتم و هشتم حضور پیدا کردند که نتایج آنها در مسابقات محاسبه نخواهد داشت.
افتخاری در ادامه با بیان اینکه در صدد هستیم اولین دوره رقابت های هندبال ساحلی باشگاه های آسیا را در اصفهان برگزار کنیم گفت: با کنفدراسیون آسیا در این زمینه صحبت کرده ایم و قرار است با برنامه ریزی این رقابت ها برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار شود و هر ساله شاهد برگزاری آن در آسیا باشیم.
مسئول کمیته هندبال ساحلی کشور با اشاره به اینکه تیم های برتر در دراین مرحله به مسابقات باشگاه های آسیا راه پیدا می کنند افزود: از بین تیم های برتر بازیکنان شاخص را انتخاب و به تیم ملی هندبال ساحلی برای رقابت های ورزش های ساحلی که مهرماه برگزار خواهد شد دعوت می شوند.
مرحله نهایی رقابت های هندبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 6 تیم برتر تا 26 تیر در اصفهان ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.