روسای مجالس جمهوری لهستان، بلاروس و مراکش انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفتند

روسای مجالس جمهوری لهستان، بلاروس و مراکش در پیام‌های جداگانه‌ انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفتند.

روسای مجالس جمهوری لهستان، بلاروس و مراکش انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفتندبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مجلس سنای جمهوری لهستان در پیامی انتخاب علی لاریجانی به عنوان رییس مجلس را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است:
 
عالیجناب، رئیس محترم
 
جناب آقای علی اردشیر لاریجانی
 
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
 
جمهوری اسلامی ایران
 
تبریک اینجانب به نیابت از مجلس سنای جمهوری لهستان به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را پذیرا باشید. موفقیت و دستاوردهای زیادی در این دوره از مسئولیت آن حضرت در مقامی به این عظمت و افتخار را آرزومندم.
 
با اغتنام فرصت مایلم بر فضای دوستانه در روابط دو مجلس که در تبادل هیات ها در سطوح مختلف اعم از روسای مجالس و گروه های پارلمانی دوجانبه در سال گذشته بازتاب یافته تاکید نمایم. قدر مسلم، این دیدارها به ایجاد درک و فهم متقابل بهتر بین نمایندگان پارلمان های ایران و لهستان انجامیده و امیدوارم این مراودات خوب که نشانه همکاری های پویای لهستان و ایران در حوزه های مختلف دیگر نیز بوده، استمرار و توسعه بیش از پیش یابد. لذا مایلم مجدداً از حضرتعالی برای سفر رسمی به لهستان در رأس هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دعوت نمایم.
 
پیشنهاد می نماید تاریخ مناسب برای سفر حضرتعالی از طریق نمایندگی های سیاسی دو کشورمان توافق گردد.
 
با عرض احترام
 
استانیسواو کارچفسکی
 
رئیس مجلس سنای جمهوری لهستان
 
* همچنین میخائیل یاسینکوویچ رئیس شورای مجلس ملی و ولادمیر آندریچنکو رئیس اتاق نمایندگان مجلس ملی بلاروس طی پیامی انتخاب مجدد علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.
 
روسای مجالس بلاروس در این پیام بر تقویت روابط مجالس دو کشور در راستای تحکیم تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بلاروس و ایران تأکید نموده اند.
 
* رئیس مجلس پادشاهی مغرب نیز در پیامی این انتخاب را تبریک گفت.
 
این متن به شرح زیر است:
 
جناب آقای علی لاریجانی
 
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ایران
 
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته،
 
خوشوقتم از طرف خود و به نمایندگی از اعضای مجلس مغرب، انتخاب دوباره جنابعالی را بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، صمیمانه تبریک عرض نمایم. از خداوند متعال مسالت دارم شما را در ادامه مسیر ویژه‌تان در راستای خدمت به کشور برادر ایران مساعدت نموده، موفق بگرداند و به جنابعالی صحت، تندرستی و خوشوقتی روزافزون عنایت بفرماید.
 
همچنین مایه مسرت اینجانب است که بر علاقه وافر خویش برای استقرار رایزنی‌ها و هماهنگی‌های دو جانبه به منظور تقویت پیوندهای دوستی و همکاری میان دو مجلس و نیز تحکیم دوستی و محبت میان دو ملت و تعمیق همکاری‌های فیمابین، تاکید نمایم.
 
جناب آقای رئیس، احترامات فائقه ما را پذیرا باشید.
 
عبدالحکیم بن شماش
 
رئیس مجلس پادشاهی مغرب
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، سنا ، روسا ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار