کل زندگی آنلاین خود را از طریق این صفحه مرور کنید

گوگل با طراحی صفحه ای جدید جزئیات تمام فعالیت هایی را که تاکنون در گوگل داشته اید را به شما می دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفاده از سرویس های مختلف گوگل مثل، سرویس جستجو، یوتیوب، جی میل ، گوگل مپ و غیره، اطلاعات زیادی از امور روزمره شما ثبت و نگهداری می کند. سال گذشته، شرکت گوگل یک داشبورد مدیریتی به نام "My account” ایجاد کرد که به واسطه آن کاربرا می توانستند تمام سرویس های گوگلی را که استفاده می کردند از نظر امنیتی و خصوصی سازی کنترل کنند. ولی برای دیدن تاریخچه جستجو های خود (history) باید به قسمت های مختلف بروید.

حالا گوگل با طراحی صفحه ای به نام "My Activity” به معنای فعالیت های من، به شما جزئیات تمام فعالیت هایی را که تاکنون در گوگل داشته اید، می دهد.

کل زندگی آنلاین خود را از طریق این صفحه مرور کنید

این اطلاعات عبارتند از تمام تاریخچه مرورگر کروم شما که از جمله آن می توان به جستجو های گوگل، عکس های جستجو شده، ویدئو هایی که در یوتیوب مشاهده کرده اید و غیره اشاره کرد. کاربران اندروید و تمام کسانی که بیشتر امورشان  وابسته به سرویس های گوگل است می توانند از این طریق تمام زندگی آنلاین خود را مشاهده کنند.

این تاریخچه قابل جستجو بوده و شما می توانید آنچه را که می خواهید از طریق فیلتر تاریخ و محصول  (Product)  مورد نظرتان به راحتی به دست آورید. به علاوه گوگل برای تمام روزها یک مرور کامل و تمییز از هرروز می دهد که در آن تعداد آیتم هایی که در آنجا وجود دارد به همراه پلت فرم ها و سرویس های مربوط به آن ها نمایش داده می شود.

کل زندگی آنلاین خود را از طریق این صفحه مرور کنید

البته در این صفحه همه چیز وجود ندارد، بلکه برای مثال تاریخچه گوگل مپ شما در صفحه دیگری وجود دارد ولی شما می توانید به این سرویس و تمام سرویس های دیگر گوگل از طریق منوی سمت چپ این صفحه دسترسی پیدا کنید.

کل زندگی آنلاین خود را از طریق این صفحه مرور کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار