تورنمنت پیش پارالمپیکی ترکیه؛

آقا کوچکی: پیروزی در تورنمنت ترکیه اهمیت ندارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت:تورنمنت ترکیه از لحاظ تعیین ترکیب تیم ملی مهم است و به دنبال پیروزی در این مسابقات نیستیم.

آقا کوچکی: پیروزی در تورنمنت ترکیه اهمیت نداردعباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به اینکه بازی امروز مقابل تیم ملی هلند را با نتیجه 53 بر 42 واگذار کردیم اما توانستیم برنامه ای که برای خط حمله و دفاع در تیم ملی مد نظز بود را در بازی پیاده کنیم.

وی افزود: نتیجه در این دیدارها برای کادر فنی اهمیت ندارد و ما به دنبال تعیین ترکیب نهایی تیم ملی هستیم.همچنین شناخت تیم ترکیه و هلند و نقاط ضعف و قوت ملی پوشان برای ما مهم است تا در نهایت نفرات اصلی تیم را مشخص کنیم.

آقاکوچکی ادامه داد:این دیدار برای تیم ملی بسیار خوب بود و هر ده دقیقه یک برنامه متفاوتی را در تیم بررسی می کردیم و بازی ملی پوشان را مورد ارزیابی قرار می دادیم.کادر فنی تیم ملی نیز آنالیز هلند را برعهده داشت تا در مسابقات بعدی عملکرد ببهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: در این تورنمنت برنامه خاصی را برای خط دفاع و خط حمله در نظر داریم و با اهدافی که مطرح شد در این رقابت شرکت می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار