در حاشیه اردوی مشترک ایران با آلمان

تیم های باشگاهی ایران مغلوب ژرمن ها شدند

تیم های باشگاهی والیبال نشسته کشورمان در دیدار های خود مقابل ژرمن ها شکست خوردند.

تیم های باشگاهی ایران مغلوب ژرمن ها شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی والیبال نشسته آلمان که برای برپایی یک اردوی مشترک با تیم ملی کشورمان به ایران آماده است دیدارهای تدارکاتی را با تیم ملی و تیم های باشگاهی کشور برگزار کرده است که عصر امروز برای آخرین بار به مصاف ملی پوشان می رود.

ژرمن ها در دو بازی که خود مقابل تیم ملی ایران شکست خوردند اما در دیدار تدارکاتی با تیم های هیات مازندران، هیات البرز و هیات فارس به ترتیب با نتایج 3 بر 2، 3 بر یک ، 3 بر صفر توانستند پیروز میدان باشند.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی گفت: تیم ملی آلمان روند رو به رشدی را در این چند روز داشته است و به طور حتم تیم های باشگاهی ما قدرت این تیم را ندارند و مغلوب بازی آنها شدند.

وی ادامه داد: برگزاری دیدار تدارکاتی با نمایندگان لیگ باشگاهی به افزایش آمادگی تیم های ایران کمک می کند و سطح تکنیکی آنها را افزایش می دهد. ملی پوشان کشورمان از نظر قدرتی آماده تر از آلمان هستند و بازی با این تیم کمک به هماهنگی بیشتر آنها کرده است.

تیم ملی آلمان ساعت 17 امروز برای سومین بار با تیم ملی دیدار تدارکاتی برگزار می کند و بامداد فردا به کشور خود باز می گردد.

تیم ملی والیبال ایران در راستای آمادگی برای پارالمپیک ریو، 21 خرداد ماه به آلمان اعزام می شود تا پانزدهمین اردوی خود را در قالب تورنمنت در این کشور برگزار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار