هادی زاده: اردوی آذربایجان جایگزین تورنمنت آلمان شد

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت:تورنمنت آلمان به علت مشکلات مالی لغو شد و برای اردوی تدارکاتی به آذربایجان می رویم.

هادی زاده: اردوی آذربایجان جایگزین تورنمنت آلمان شد
اصغرهادی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: برای کسب آمادگی بیشتر تیم ملی دو و میدانی در نظر داشتیم در تورنمنت آلمان حضور پیدا کنیم که به علت قوی نبودن این رقابت و مشکلات مالی حضور در این مسابقات لغو شد و برای برپایی اردو به آذربایجان می رویم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی برای ارزیابی امکانات آذربایجان به این کشور سفر می کند و در صورت تائید ابتدای مردادماه یک اردوی 10 تا 15 روزه برای ملی پوشان خواهیم داشت.البته دو کشور روسیه و اوکراین را برای اردوی تدارکاتی در نظر داریم که پس از بررسی و تائید فدراسیون به یکی از این کشورها سفر می کنیم.

هادی زاده افزود: تاکنون تیم ملی 19 سهمیه پارالمپیک را کسب کرده است که امیدواریم با اعلام کمیته IPC در اواخر تیرماه تعداد سهمیه ایران افزایش یابد.در صورتی که این اتفاق رخ دهد بر اساس تعداد سهمیه اضافه شده، بین ورزشکارانی که رکورد نزدیک به ورودی تیم ملی را کسب کردند مسابقات رکوردگیری جدیدی 23 تیرماه برگزار می کنیم.

وی در خصوص پیمان نصیری گفت: 4 تیرماه مسابقات کسب سهمیه المپیک به میزبانی قزاقستان برگزار می شود و این ورزشکار برای کسب آمادگی بیشتر همرا با تیم ملی دو و میدانی در این رقابت ها حاضر می شود و رکوردی را که در این مسابقات ثبت کند برای ما قابل قبول است و براساس آن به رادوی تیم ملی دعوت می شود.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ملی پوشان در اردوی آمادگی به سر می برند و ترکیب نهایی تیم ملی 24 تیرماه پس از قطعی شدن تعداد سهمیه اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار