پخش زنده مسابقات یورو ٢٠١۶

اگر می‌خواهید مسابقات یورو ٢٠١۶ را بر روی رایانه و یا تلفن هوشمند خود مشاهده کنید، کافی است در این گزارش همراه ما باشید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ یا یورو ۲۰۱۶ پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. این مسابقات قراراست در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ آغاز شده و در ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۶ به پایان برسد.

پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی از شبکه سه و شبکه ورزش به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد اما اگر به دلایل گوناگونی به تلویزیون دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با رایانه، تبلت و یا تلفن هوشمند و با یک ارتباط اینترنتی ساده مسابقات ورزشی را به صورت زنده تماشا کنید.

پخش زنده مسابقات یورو ٢٠١۶

باشگاه خبرنگاران جوان با راه‌اندازی پخش زنده، امکان مشاهده شبکه‌های تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر روی رایانه و تلفن‌های هوشمند حتی با سرعت پایین اینترنت هم فراهم کرده است. با این قابلیت می‌توانید در مسیر رفت و آمد خود تلویزیون را به صورت زنده مشاهده کنید، یا زمانی که شما تمایل به مشاهده فوتبال را دارید و سایر اعضا سریال می‌بینند، می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را از دست ندهید.

برای مشاهده مسابقات ورزشی کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۵
با سلام، پس چرا من نمیتونم به شبکه ها کانکت بشم آخه همش ارور میده لطفا راهنمایی بفرمایین با تشکر
آخرین اخبار