اصفهان؛

برگزاری مسابقات هندبال جام مولای عرشیان

رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: مسابقات هندبال جام مولای عرشیان در دو بخش پسران و دختران از 24 خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن افتخاری در خصوص برگزاری مسابقات هندبال جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار داشت: مسابقات جام مولای عرشیان از روز دوشنبه 24 خردادماه آغاز می‌شود و به مدت 2 هفته ادامه دارد.
وی گفت: این مسابقات در 2 رده سنی نوجوانان و مدارس هندبال در 2 بخش پسران و دختران با تعامل سازمان ورزش شهرداری و تحت عنوان المپیاد ورزش محلات جام مولای عرشیان برگزار می‌شود.
افتخاری ادامه داد: مسابقات جام مولای عرشیان دختران در سالن شهید سجادی و مسابقات جام مولای عرشیان پسران در مشتاق برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات المپیاد ورزش محلات رده سنی مینی هندبال در 2 بخش پسران و دختران نیز 17 تیرماه به صورت مشترک برگزار می‌شود.  
رییس هیئت هندبال استان ادامه داد: مسابقات رده سنی جوانان و نونهالان پسران و دختران المپیاد ورزش محلات نیز دهه سوم تیرماه تا دهه سوم مردادماه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در مسابقات جام مولای عرشیان در هر رده سنی در بخش دختران 8 تا 14 تیم و در بخش پسران 10 تا 16 تیم از اصفهان و شهرستان‌هایی که به فاصله 10 کیلومتری شهر اصفهان قرار دارند، شرکت می‌کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.