اراک؛

برگزاری بیش از 250 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اجرای 250 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سردار کریمی افزود : 250 برنامه در شهرستان اراک و 12 ناحیه سپاه در استان در هفته عقیدتی سیاسی در بخش استانی و بخش کشوری برگزار می شود.
وی : تجلیل از ۱۵۰ مربی عقیدتی سیاسی متشکل از برادران و خواهران ، روحانی و استادان دانشگاه، دیدار با رهبر معظم انقلاب ، نشست علمی حکمت مطهر، نشست سیاسی بصیرتی ، دیدار با ائمه جمعه ، جشنواره علیم و پژوهشی فرهنگیان بسیجی ، تهیه و انتشار تابلوی سیاسی، ارسال پیامک‌های موضوعی، مسابقه وب نویسی و برگزاری محافل روشنگری را بخشی از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی است.
سردار کریمی همچنین با تجلیل از مقام استاد شهید مطهری ، پاسخ به نیازهای فکری همه اقشار جامعه را از اقدامات اساسی شهید مطهری دانست .
وی افزود: از این روحانی شهید آثار زیادی به جای مانده که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تمام نوشته‌ها و مکتوبات ایشان را بدون چون و چرا تأیید می‌کنند و سفارش هم به جوانان و همه افراد کرده‌اند که آثار این شهید بزرگ را مورد مطالعه قرار دهند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: آثار شهید مطهری یک روش هدفمند دارد که از مسائل ابتدایی شروع و به رئالیسم ختم می‌شود و اگر کسی بخواهد از مطالب ایشان بهره‌ برداری کند باید یک دوره کتاب‌ های ایشان را کامل مطالعه نماید.
سردار کریمی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد صرفاً نظامی نیست و بلکه ارتشی مکتبی است افزود: همه کسانی که در سپاه مشغول به خدمت هستند افکارشان مبتنی بر آموزه‌ های دینی استوار است زیرا شالوده سپاه برگرفته از مبانی دینی است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، کریمی ، عقیدتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.