تبریز؛

خرید 13 دستگاه تخت همراه برای بخش خون بیمارستان کودکان تبریز

مدیراجرایی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از خرید 13 دستگاه تخت همراه برای بخش جدید خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسین زادگان در محل بیمارستان کودکان تبریز اعلام کرد: طبق درخواست و اعلام نیاز بیمارستان کودکان تبریز مبنی بر ضرورت تهیه تخت همراه در بخش جدید خون و آنکولوژی، انجمن تسکین با همکاری و حمایت جمعی از دانشجویان، اساتید، ریاست و کارکنان دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی و همیارهای داوطلب انجمن تسکین اقدام به خریداری 13 دستگاه تخت همراه کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای هموار کردن آسایش بیماران و خانواده های آنها با تامین اولین بودجه شش دستگاه تخت همراه امروز تحویل بیمارستان کودکان داده شد و هفت دستگاه باقیمانده پس از تعطیلات سال 95 در اختیار بیمارستان قرار خواهد گرفت.

حسین زادگان تصریح کرد: گرچه ساختمان جدید بیمارستان کودکان تبریز با حضور وزیر بهداشت در بهمن ماه سال جاری افتتاح  شده اما بخش خون و آنکولوژی این مجموعه هنوز با کمبود تجهیزات مواجه است که نارضایتی خانواده ها را به همراه داشت.

مدیراجرایی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) یادآور شد: خریداری تخت های همراه با کیفیت و استاندارهای بالا در راستای عقد قرارداد و پیوند همکاری شرکت سینا حمد آریا با این انجمن انجام شد.

حسین زادگان همچنین وعده برگزاری جلسات داستان خوانی در سال جدید را داد و تشریح کرد: جلسات داستان خوانی تسکین برای کودکان بخش خون و آنکولوژی با مربی متخصص از روز اول فروردین به صورت سه جلسه در هفته برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.