بندرعباس:

بهره‌برداری از 38 تخت بخش مراقبت‌های ویژه

بهره‌برداری از 38 تخت مراقبت‌های ویژه (آی سی یو)در هرمزگان آغاز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،این38 تخت جزء هزار و714 تخت مراقبت‌های ویژه است که امروز از طریق ویدیو کنفرانس بطور همزمان با پیام دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی در سراسر کشور به بهره برداری رسید .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم آغاز بهره‌برداری از این تخت‌ها در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: 23 تخت از این شمار در بندرعباس، 7 تخت در بیمارستان قشم، 6 تخت در بیمارستان بستک، دو تخت در بیمارستان میناب و دو تخت در بیمارستان قشم به بهره برداری رسید .
محمد شکاری افزود : با بهره برداری از 38 تخت مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) در هرمزگان شمار تخت های این بخش و بخش سوختگی در هرمزگان به 191 تخت مراقبت های ویژه بزرگسالان، کودکان و نوزادان رسید .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : برای راه اندازی این تخت ها در بیمارستانهای هرمزگان، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، 23 میلیارد تومان هزینه کرده است.
شکاری افزود : همچنین امروز در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به هرمزگان، شش طرح به بهره برداری می رسد .
این طرحها بیمارستان 96 تختخوابی امام علی(ع) شهرستان رودان، ساختمان دانشکده داروسازی در بندرعباس، بهره برداری از 180آمبولانس ناوگان درمانی کشور، آمبولانس هوایی هرمزگان، سی تی آنژیوگرافی 128 اسلایدی و ام آر آی دوم بیمارستان شهید محمدی بندرعباس است .

انتهای پیام/

برچسب ها: افتتاح ، مراقبت ویژه ، تخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.