از خونه به خونه متمول تا بی پولی فجر

تیم های متفاوت در لیگ دسته یک که عملکرد متفاوتی در خرید های زمستانی داشتند هر تیم به اندازه وسع خود بازیکنان مورد نظرش را جذب کرد و یا حتی تغیراتی در کادرفنی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پیکان در کویر خور اردوی تدارکاتی برپا کرده است. شهری ناشناخته دست کم برای فوتبالی ها. این نشان می دهد علیرضا مرزبان نمی خواهد تیمش خیلی توی چشم باشد. پیشتر هم گفته بود در دسته اول صعود به لیگ برتر را جستجو نمی کند! به نظر می رسد او دوست ندارد نگاه ها را متوجه خود و تیمش کند و می خواهد آهسته و پیوسته به مسیر ادامه دهد.
از اردوی این تیم خبر می رسد حسین مالکی هافبک تیم فولاد به جمع پیکانی ها پیوسته است. او از یکی دو تیم لیگ برتری هم پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم به حضور در جمع پیکانی ها گرفت. بی شک امکاناتی که این تیم در اختیار دارد خیلی از بازیکنان را به حضور در تیم پیکان ترغیب می کند، هر چند مالکی گفته پیکان را به خاطر مرزبان انتخاب کرده است و به خاطر این مربی قید حضور در تیم های لیگ برتری را زده است.
گفته می شود چند بازیکن دیگر از جمله رضا نوروزی، رامتین سلیمان زاده و سعید قزل پیکانی شده اند.

فجر سپاسی هم چنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. تیم دوم جدول به همین خاطر نتوانسته بازیکن شاخصی را به ترکیب اضافه کند. البته آن قدر بازیکن سرباز به خاطر ابطال شدن کارت ها پشت خط مانده اند که فجر سپاسی حتی می تواند تیم ب هم تشکیل دهد.
به نظر می رسد مسئولان فجر خیلی هم دغدغه مشکلات مالی این تیم را ندارند چون بسیاری از بازیکنان این تیم در فصل جاری سرباز هستند و ناگزیر به ادامه حضور در ترکیب این تیم هستند. اما واقعیت این است تحمل مشکلات مالی هم حد و اندازه دارد و محتمل است مشکلات مالی روی این تیم تاثیر منفی بگذارد.
کلانتری پیشتر در این باره گفته بود اگر مشکلات مالی فجر باقی بماند قولی بابت صعود نمی دهد و اگرتیم صعود نکند پاسخگو نخواهد ماند.
مهرداد و مهدی کریمیان، احمد حسن زاده، ایمان باصفا بازیکنان لیگ برتری تیم فجر سپاسی هستند و چند بازیکن شاخص دسته اولی هم در ترکیب این تیم ارایه گر بازی های قابل قبولی بودند که می توان به ابراهیم صالحی اشاره کرد. فجر یک تیم قوی است و تنها مشکلات مالی است که می تواند مانع از صعود این تیم شود.

تیم مس کرمان که در هفته های پایانی نیم فصل نخست از تیم خونه به خونه جلو زد این روزها تمرینات سخت و طاقت فرسایی را در سواحل خلیج فارس در بندرعباس می گذارند.
تا کنون خبر حضور بازیکن شاخصی در ترکیب این تیم مخابره نشده است! تنها خبر رسیده پورشخیعلی بازیکن سابق این تیم که برای گذراندن دوران خدمت به تیم نیروی زمینی رفته بود برگشته است و البته امیدوارانه از صعود حرف می زند.
پیشتر وینگو بگوویچ نسبت به حضور یکی و مهاجم ششدانگ و فرصت طلب در ترکیب تیمش تاکید کرده بود و به نظر می رسد باشگاه در همین راستا تلاش های جدی داشته است و دور از ذهن نیست به زودی شاهد حضور یکی دو مهاجم جدید در ترکیب تیم مس باشیم.

تیم خونه به خونه بلافاصله بعد از اینکه بازی ها تمام شد نقل و انقتالات را با قدرت استارت زد و اولین بازیکنی که به جمع شاگردان اکبر میثاقیان اضافه شد محمد غلامی بازیکن تیم استقلال اهواز بود.

ایمان صادقی هم بعد از عقد قرارداد با تیم خونه به خونه توافق خود را از بیخ و بن منکر شد تا از باشگاه پرسپولیس رضایت نامه بگیرد غافل از اینکه برانکو خیلی روی او حساب نمی کند.

میر هانی هاشمی از تیم تراکتورسازی و احمد مهدیزاده و سهیل هزار جریبی از تیم راه آهن دیگر بازیکنان جدید این تیم هستند که به نظر می رسد برای حضور در بابل باید ابتدا از باشگاه های خود رضایت نامه بگیرند. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که اکبر محمدی دستیار اکبر میثاقیان هم در تعطیلات نیم فصل از این تیم جدا شد و رهبری تیم پاس همدان را برعهده گرفت!

باید گفت باشگاه خونه به خونه هر آنچه لازم بود برای صعود مهیا کرده و حال نوبت اکبر میثاقیان است که هنر مربیگری خود را بار دیگر به رخ بکشد. این تیم هم اکنون در جزیره کیش اردو زده است.

5- ماشین سازی با چهره ای جدید

ماشین سازی که در نیم فصل نخست به دلیل تساوی های زیاد کمی از صدر جدول فاصله گرفته است در نیم فصل دوم با چهره ای جدید به میدان خواهد آمد به این دلیل که نادر دست نشان جای خود را به رسول خطیبی داده است. مربی جوانی که پیشتر تیم گسترش فولاد را لیگ برتری کرده بود.

رسول خطیبی که بارها از سوی فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان متهم به این شده که تیم را ضعیف بسته حال برخی از همان بازیکنان را به تیم ماشین سازی آورده و نیت صعود دارد تا ثابت کند که او و نفراتش شایسته هستند.

از جمله بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی به تیم ماشین سازی ملحق شده اند می شود از محسن دلیر نام برد. بازیکنی که پیش از حضور در سیاه جامگان در تیم تراکتورسازی بازی می کرد و مهاجم شایسته ای است . او قطعا خواهد توانست گره ماشین سازی را در خط حمله باز کند و مانع از تساوی های پی در پی این تیم شود. تیمی که حضورش در لیگ برتر خاطره انگیز خواهد بود. همین طور سعید مهدی پور، امیر تیزرو و مهدی قریشی دیگر بازیکنان جدید تیم ماشین سازی هستند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.