قزوین؛

کمبود تخت بیمارستانی در مراکز درمانی کشور

وزیر بهداشت از کمبود بیش از ۸۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی قزوین گفت : این کمبودها در استان قزوین بیش از هزار تخت بوده که باید برای برطرف کردن آن برنامه‌ریزی کرد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه ما به دنبال رفع این معضلات و مشکلات در استان قزوین و کشور هستیم، بیان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت در سال‌های آینده می‌توان به این مهم دست یافت.

وزیر بهداشت از جمله سیاست‌های این دولت در حوز بهداشت و درمان به نحوی هزینه‌کرد مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: ارزش افزوده  هر استان را باید برای رفع نیازهای درمانی همان استان هزینه شود، نباید اجازه داد مالیات بر ارزش افزوده هر استان از آن خارج شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های ویژه‌ای برای پیشرفت حوزه سلامت در استان قزوین برنامه‌ریزی‌شده است، خاطرنشان کرد: استان قزوین به دلیل موقعیت ویژه که از نظر راه‌های مواصلاتی دارد باید توجه ویژه‌ای به مراکز درمان و بهداشت این استان شود که تحقق این برنامه‌های نیازمند کمک استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان قزوین است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بهترین متخصص‌های درمانی در سطح ملی در استان قزوین فعالیت می‌کنند، بیان کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان به نتایج مطلوبی دست یافت، داشتن متخصصان مجرب و خوب به نفع دریافت‌کنندگان خدمت نیز هست که باید به این توجه ویژه‌ای شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.