قزوین ؛

کمبود ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در قزوین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان قزوین در حال حاضر با کمبود یک هزار تخت بیمارستانی روبروست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سید حسن هاشمی دقایقی پیش در بازدید از مرکز آموزشی- درمانی بوعلی سینا قزوین در پاسخ به اظهار نارضایتی تعدادی از بیماران درباره کمبود امکانات در بیمارستان‌های دولتی اظهار کرد: بیشتر بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین دارای قدمت زیاد و ساختمان‌های فرسوده است.

وی افزود: استان قزوین در حال حاضر با کمبود یک هزار تخت بیمارستانی روبروست که امیدواریم با افتتاح بیمارستان تاکستان و ساخت بیمارستان جدید این نیاز در آینده تأمین شود.

در ادامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز ترومای این استان حضور یافت و وضعیت ارائه خدمات و مشکلات این واحد درمانی را بررسی کرد.

اختصاص زمین جنبی به مرکز ترومای استان به‌منظور گسترش فضاهای بخش‌های درمانی و رفع کمبود نیرو و تخت ریکاوری در پنج اتاق عمل جراحی، از خواسته‌های دکتر علی علیزاده رئیس مرکز ترومای استان از وزیر بهداشت بود.

وزیر بهداشت در ادامه و پس از حضور در بخش رادیولوژی، اتاق‌های عمل جراحی و اتاق ایزوله، از بخش‌های مختلف بستری، به‌ویژه بخش آی سی یو بازدید کرد و از بیماران درباره میزان رضایت آنان از ارائه خدمات سؤال کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.