قزوین؛

افتتاح دروازه قرآن شهر آبیک در دهه‌ فجر

جانمایی دروازه قرآن در قسمت غربی و ورودی شهر آبیک از سمت قزوین به این شهر صورت گرفته که پس از نصب، در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبیک گفت : دروازه قرآن شهر آبیک فلزی و با 2 میلیارد ریال اعتبار احداث شده که فنداسیون، استقرار پایه‌ها و نصب آن در دستور کار قرار دارد.

عبدالله ملک‌پور با اشاره به تجهیز استخر این شهر به سرسره‌های آبی ویژه کودکان و بزرگسالان ادامه داد: طراحی این پروژه انجام شده و 3 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که مجوز آن از سوی شهرداری به پیمانکار داده و از سوی پیمانکار عملیات آن اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پل انتهای خیابان مهدیه شهر آبیک در حال احداث است که به اتوبان نیز متصل می‌شود که با اتمام این پروژه، از بار ترافیکی بلوار امام خمینی (ره) کاسته می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبیک افزود: یک جاده از خیابان آزادگان و یک جاده از شهرک قدس به اتوبان احداث شده که سبب خروج منطقه مهدیه از انسداد شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبیک به اتمام طراحی ساماندهی بلوار امام خمینی (ره) شهر آبیک اشاره کرد و گفت: در حال تعیین پیمانکار هستیم که به محض انعقاد قرارداد با پیمانکار، عملیات اجرایی ساماندهی بلوار امام خمینی (ره) شهر آبیک آغاز می‌شود.

ملک‌پور یادآور شد: جهت تسریع در اجرای پروژه بلوار امام خمینی (ره) سازمان همیاری‌های استان قزوین اعلام آمادگی کرده و شهرداری برای اجرای پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی کرده است.

این مسئول ادامه داد: آسفالت بلوار امام خمینی (ره) شهر آبیک در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و حجم عظیمی از تردد شهری در این بلوار صورت می‌گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبیک بیان کرد: ساماندهی بلوار امام خمینی (ره) شهر آبیک شامل آسفالت دو لاین، سنگ‌فرش پیاده‌رو، زیباسازی و تغییر مبلمان این بلوار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: افتتاح ، دروازه ، قرآن ، آبیک ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.