قزوین؛

همایش دروازه‌های نفوذ در قزوین برگزار می‌شود

همایش دروازه‌های نفوذ با حضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛این همایش ا سوم دی‌ماه  پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت شهرستان قزوین واقع در میدان شهید بابایی برگزار می‌شود.

رسایی که علاوه بر حضور در مجلس‌های هشتم و نهم، مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی نیز می‌باشد در امور مختلف سیاسی و اجتماعی از اشراف و آگاهی کاملی برخوردار است که می‌تواند در راستای ارتقای آگاهی مردم در عرصه‌های یاد شده مفید و مؤثر باشد.

عدم وابستگی سیاسی متقابل مردم نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی یکی از اموری بوده که از سوی مسئولان برگزاری این همایش مورد توجه قرار گرفته و منجر به دعوت این کارشناس مسائل سیاسی به استان قزوین شده است.

یادآور می‌شود که همایش دروازه‌های نفوذ با تلاش حوزه مقاومت بسیج مهدیه، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی و هیئت امنای مسجد ولایت و نیروهای هیئت فرهنگی و مذهبی خادمان مهدی (عج) برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ با هدف حضور عموم قشرهای مردمی، صاحب‌نظران، دانشجویان و طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولان و فعالان احزاب سیاسی و غیره در همایش دروازه‌های نفوذ، این مراسم در مسجد ولایت به عنوان یکی از مساجد برجسته شهر برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.