محسن رضایی:

خانه خدا باید امن‌ترین جای دنیا باشد اما متاسفانه با بی‌کفایتی سعودی‌ها اینگونه نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خانه خدا باید امن‌ترین جای دنیا باشد اما متاسفانه امروز با بی‌کفایتی و سوء مدیریت سعودی‌ها اینگونه نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(یکشنبه) در همایش "الماس‌های درخشان؛ میراث‌داران مقاومت و پایمردی" که به منظور بزرگداشت مقام آزادگان در لانه جاسوسی برگزار شد، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس اظهارداشت: آزادگان عزیز بخش مهمی از تاریخ جنگ هستند چرا که توانسته اند مظلومیت ملت ایران را در جنگ تحمیلی به جهانیان نشان دهند.

وی در ادامه به فاجعه غمبار منا اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت عربستان با وجود اینکه حادثه بسیار بدی برای مسلمین رخ داده است، همکاری‌های لازم را صورت نمی دهد.

رضایی اضافه کرد: خانه خدا باید امن‌ترین جای دنیا باشد اما متاسفانه با بی‌کفایتی و سوء مدیریت سعودی‌ها اینگونه نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باعث تاسف است که زمانی منطقه ما را با نفت می‌شناختند اما اکنون با خون می‌شناسند، تصریح کرد: غارتگران نفت، اکنون غارتگر جان و مال و ناموس مردم منطقه هم شده‌اند.

رضایی ادامه داد: افق منطقه که امروز شاهد آن هستیم، خونبار است که این امر، طبیعی نبوده و ناشی از برنامه‌ریزی قبلی است.

وی همچنین گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد اسلام و مسلمین را عقب نگه‌دارد و میان آنان جنگ فرقه‌ای به راه بیندازد که متاسفانه می‌بینیم که این کار را با استفاده از امکانات خود مسلمانان انجام می‌دهد.

دبیر مجمع تشخیص تصریح کرد: امروز دوران جنگ و دوران دفاع دوباره تکرار شده است لذا باید هوشیار بود و تهدیدها نسبت به جهان اسلام را به خوبی شناخت و آنها را تحلیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس تجربه بسیار ارزشمندی برای ماست و باید از تجربیات آن به خوبی استفاده کرد، اظهارداشت: آزادگان مظهر پیروزی اراده بر شمشیر و سازوبرگ جنگی هستند و قطعا بخش مهمی از پیروزی ما در جنگ مدیون مجاهدت و صبر این عزیزان است.

رضایی با تاکید بر اینکه قطعنامه ۵٩٨ به نفع ما بود و صدام را به چالش کشاند، تصریح کرد: برنامه دشمن این بود که جنگ را طول بدهد اما نمی‌دانست که مردم ایران اهل مقاومت هستند و زیر بار ظلم نمی‌روند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شبیه همین شیوه را در قضیه تحریم‌ها را دیدیم البته این بار هم دشمن پس از فشارهای سخت دریافت که تحریم حربه موثری علیه ملت ایران نیست.

به گفته رضایی، تنها راه نقش بر آب کردن توطئه و دسیسه‌ها مقاومت است که مصداق راستین مقاومت ملت ایران، آزادگان سرافراز هستند.

وی در پایان با درود بر روح بلند سید آزادگان مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، از دولت خواست بیش از پیش به فکر ایثارگران و بخصوص آزادگان باشند تا مبادا این بزرگواران برای رفع نیازها دست به سوی کسی دراز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار