افشین نوروزی:

می توانیم نگاهی به چهار تیم اول داشته باشیم

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان معتقد است حضور در مسابقات و اردوهای خارجی باعث تقویت بازیکنان می شود و تیم ملی می تواند نیم نگاهی به چهار تیم برتر داشته باشد.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخگوی سوالاتی در خصوص تیم ملی شد که در ذیل می خوانیم:

-در مسابقات 2 نفره بلژیک رنکینگ شما 167 شد در این خصوص توضیح دهید.

مقام 167 برای رقابت های دو نفره و معمولا در حال تغییر است و رنکینگ برای بازیکنانی است که با هم هستند و تغییر نمی کنند؛ من قبلا پوریا عمرانی یار دوبلم بود ولی این مسابقات میعاد لطفی با من هم تیم بود، به همین دلیل امتیاز خیلی امتیاز دو نفره را  نگرفتیم و رنکینگ خوبی هم نداریم و چون تیم تغییر می کند نمی توان امتیاز خوبی برای آن قائل شد.

-تورنمنت های بلژیک و اتریش چگونه بود؟

 به نظرم بلژیک خیلی خوب بود به طورکلی ما هرچقدر در اردوها و مسابقات خارجی باشیم، تأثیر بیشتری دارد. به طور مثال نیما عالمیان در  اوپن تور اول شد و فکر می کنیم، دلیل آن حضور در اردوی یک ماهه سوئد و قبل  از آن هم چک بود که تأثیر زیادی داشت. به طور کلی ما استعداد و توانایی خوبی داریم ولی حریف تمرینی خیلی مهم است و وقتی به خارج از ایران می رویم، حریفان بهتری با ما رقابت می کنند و به همین دلیل ما بهتر می شویم.

-هدف تیم ملی در بازی های آسیایی چیست؟

ما ابتدا تلاش می کنیم که از گروهمان صعود کنیم و به جمع 8 تیم آسیا برویم و اگر به امید خدا یک مقدار شانس هم داشته باشیم، با قرعه خوب می توانیم به مراحل بالاتر برویم به هرحال ما ایران و غیر قابل پیش بینی هستیم و می توانیم یک نیم نگاهی هم به چهار تیم اول داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار