اصفهان؛

برگزاری مسابقه پژوهشی تفکر و اندیشه‌ از منظر قرآن برای فرزندان آزادگان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری مسابقه قرآنی، تفکر و اندیشه از منظر قرآن در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید علی قریشی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:در راستای استفاده از اقدامات پژوهشی و توانمندی‌های جامعه ایثارگری، مسابقه قرآنی تفکر و اندیشه از منظر قرآن در قالب روش تحقیق معمول در مراکز علمی و دانشگاهی است و شرکت کنندگان لازم است از منابع دست اول در این زمینه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: خلاقیت، نوآوری، ضوابط نگارش، استفاده مطلوب و بهینه‌سازی از منابع تحقیق و پرهیز از پراکنده نویسی از اصول مهم این پژوهش است و لازم به ذکر است استفاده از مطالب عمومی اینترنت در این پژوهش علمی پذیرفته شده نیست.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقالات حداکثر تا تاریخ 15 آذر ماه سال جاری است، اظهار کرد: متقاضیان می توانند مقالات خود را حداکثر در 3 صفحه و به همراه سی دی، به آدرس اصفهان، خیابان شمس آبادی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، طبقه اول، معاونت فرهنگی وامور اجتماعی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی توسط کارشناسان امر، داوری می‌شود، خاطر نشان کرد: به سه اثر پژوهشی برتر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.