وادی: متاسفم که نتوانستیم جام را بالای سر ببریم

پاسور تیم ملی والیبال گفت: متاسف شدم که نتوانستیم قهرمان شویم و جام را بالای سر ببریم.

وادی: متاسفم که نتوانستیم جام را بالای سر ببریم

محمدطاهر وادی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ‌وتور،گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ضمن سخت توصیف کردن دیدار ایران و ژاپن گفت: تیم ژاپن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برای کسب پیروزی راهی میدان شدیم اما برخی اشتباهات فردی و هماهنگی بالای بازیکنان ژاپن سبب شد نتیجه را واگزار کنیم.

پاسورتیم ملی والیبال ایران ضمن ابراز تاسف از اینکه تیم ایران قهرمانی مسابقات را از دست داد،اما همه ما از ته دل دوست داشتیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. تمام توان خود را هم به کار بردیم اما موفق نشدیم. وادی ادامه دارد: ژاپنی‌ها بسیار کلاسیک والیبال بازی می‌کنند و قطعا برای کسب عنوان قهرمانی شایسته‌تر از تیم‌های دیگر بودند. با این حال تیم‌هایی مانند چین هم خوب کار کردند.


وی اضافه کرد: قطر را می‌توان پدیده مسابقات دانست.آنها برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات راهی مرحله نیمه نهایی شدند. به‌‌‌نظر من حضور سیچلو در این تیم به پیشرفتی که امروز حاصل شده است کمک زیادی کرده است.


پاسورتیم ملی در پایان از هواداران ایران که در سالن مسابقات حضور داشتند معزرت خواهی کرد و گفت:هواداران آماده بودند که قهرمانی ایران را جشن بگیرند،اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار