مرزبان: کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست/ خواهان جذب عنایتی هستیم

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد از کسب جایگاه مناسب و تک رقمی در لیگ پانزدهم خبر داد.

مرزبان: کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست/ خواهان جذب عنایتی هستیمعلیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته که اولین سال حضور تیم پدیده در رقابت‌های لیگ برتر بود علی رغم‌ مشکلاتی که وجود داشت فوتبال خوب و با برنامه‌ای را اجرا کردیم. قرار بود در پایان فصل من از تیم پدیده جدا شوم که بنا به مسائلی و لیاقت بالایی که مردم مشهد داشتند تصمیم گرفتم یک فصل دیگر در این تیم بمانم.

مرزبان در خصوص برنامه‌های خود در فصل 95-94 اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق و دراز مدتی را در نظر گرفتیم که در ابتدا قصد داریم بازیکنان مد نظرمان را طی روزهای آینده جذب کنیم و به لحاظ تیمی به شاکله اصلی‌مان نزدیک شویم. بعد از آن هم در برنامه‌هایمان اردوی خارجی یک هفته ای گنجانده شده است. روز بیست و چهارم تیر به اردویی در کشور ترکیه و شهری در نزدیکی استانبول می‌رویم و در آنجا تمرینات آماده سازی را از سر می‌گیریم. طی روزهای اخیر هم توانستیم در بازار نقل و انتقالات حسن جعفری و مهدی جعفرپور را جذب کنیم و خواهان جذب رضا عنایتی و چند بازیکن دیگر خارجی هم هستیم. از بازیکنان خارجی ما ایگور کرائیچ‌ به جمع ما اضافه شده است، هدف مان در سال دوم، کسب رتبه تک رقمی و سهمیه است.

وی در خصوص اعضای کادر فنی اظهار داشت: تمام نفرات کادر فنی در فصل گذشته حضور دارند و فقط یک مربی خارجی بنام "هولیا ماخ" به کادر فنی اضافه شده است.

سرمربی تیم پدیده در خصوص مشکلات مالی در فصل گذشته و حواشی آن‌ها گفت: طبیعتا در فصل گذشته مشکلات مالی زیادی داشتیم و از فصل گذشته هنوز برخی مسائل مالی حل نشده است، ولی ما باید دیدمان را نسبت به آینده مثبت‌تر کرده و به حیات‌مان ادامه دهیم. بالاخره فوتبال حرفه‌ای است و نمی‌شود یکدفعه همه چیز را خراب کرد. رابطه خوب من با شهر و مردم غیور مشهد ، من را به ادامه همکاری با این تیم تشویق و ترغیب کرد. من در تمام عمر ورزشی‌ خود سعی کردم وفادار و متعهد کار کنم. برای من نگاه رو به جلو و دید باز نسبت به آینده خیلی ارزشمند است.

وی ادامه داد: در فصل گذشته راجع به تمام مسائل با مردم صادق بودم و هرگز به دروغ متوسل نشدم. در حال حاضر هم سعی داریم پرداختی‌های فصل گذشته را درست کنیم، با بازیکنان فصل گذشته به توافق کامل رسیدیم و همه آنها را حفظ کردیم. باقی ماندن نظر زاده، فرامرزی، خیری ، شاکری می‌تواند کمک فراوانی به تیم کند.

مرزبان در پایان گفت: باید از زحمات وطنخواه ریاست باشگاه کمال تشکر را داشته باشم ما نماینده یک استان هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار