در حاشیه اردوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا؛

موحدی نیا: پس از تورنمنت گرجستان، نفرات اصلی را انتخاب می‌کنیم

سرمربی تیم ملی ساندا جوانان گفت: با صلاح دید کادر فنی با توجه به عملکرد سانداکاران در تورنمنت بین‌المللی گرجستان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیایی رامعرفی خواهیم کرد.

موحدی نیا: پس از تورنمنت گرجستان نفرات اصلی را انتخاب می‌کنیمرامین موحدنیا سرمربی تیم ملی ووشو جوانان در بخش ساندا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عنوان کرد: تاکنون 3 مرحله از اردوی آماده سازی سانداکاران به منظور حضور در رقابت‌های جوانان آسیا را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در اردوی چهارم به سرمی‌بریم و به آمادگی نسبی رسیده‌ایم.
 
وی ادامه داد: با توجه به این که در نظر داریم  12 تیر ماه تیم ملی جوانان ووشو در بخش ساندا را به تور نمنت بین المللی گرجستان اعزام کنیم، با صلاح دید کادر فنی با توجه عملکرد سانداکاران در این تورنمت، تصمیم نهایی را راجع به انتخاب نفرات اصلی و اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را اتخاذ می‎کنیم.
 
وی افزود: در حال حاضر 7 وزن در اردوی آماده سازی اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا داریم که از آنجای که در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا هر کشور مجاز به شرکت 5 سانداکار در 5 وزن است.پس از تورنمنت بین المللی گرجستان به جمع بندی نهایی برای انتخاب 5 وزن اعزامی خواهیم رسید.
 
موحدنیا گفت: تیم ملی ساندای جوانان کشورمان 12 تیر ماه برای حضور در تورنمنت بین المللی به گرجستان اعزام می‌شوند و ملی روزهای14 و15 تیر ماه با حریفان نیز به کشور باز می‌گردند.
 
گفتنی است: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 12 تا 15مرداد ماه سال جاری در چین برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار