بندرعباس؛

تجلیل از ۱۰۳معلم نمونه در هرمزگان

۱۰۳معلم نمونه کشوری، استانی و منطقه ای با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش امروز در بندرعباس تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار یاشگاه خبرنگاران بندرعباس کرم پور مدیرکل  آموزش و پرورش هرمزگان با بيان اينكه استان هرمزگان ۲۶ هزار معلم دارد گفت: مهمترین ملاکهای  انتخاب این معلمان  را ارزیابی عملکرد بر اساس صلاحیت فنی و شغلی، کارآمدی و مشارکت در فرآیند آموزش،سنوات خدمت و مدرک تحصیلی عنوان کرد.

وي در ادامه افزود: در این مراسم جواد ایمانی دبیر دوم متوسطه با ۱۷ سال سابقه خدمت و مدرک فوق لیسانس علوم تربیتی از ناحیه ۲ به عنوان معلم نمونه کشوری معرفی و از ۱۸ معلم نمونه استانی و ۸۴ معلم نمونه منطقه ای نیز تقدیر شد.

مطالبات معلمان تا پايان خرداد پرداخت مي شود 

نظری معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه این مراسم گفت: طرح رتبه بندی معلمان، چینش مناسب منابع انسانی، بومی پذیری و بومی گزینی، کاهش نیروی انسانی آموزش و پرورش مهمترین سیاستهای وزارت آموزش و پرورش در سال جدید است.

 وي در ادامه افزود: مطالبات معلمان از جمله  حق الزحمه امتحانات، حق التدریس و مزایای بازنشستگان تا پایان خرداد تسویه می شود.

نظري در ادامه با بيان اينكه امسال  ۳۸هزار فرهنگی بازنشسته مي شوند اظهار كرد: ۱۵ هزار معلم از دانشگاه فرهنگیان سال ۹۵ جذب می شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع طبیعی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش افزود: از این شمار ۵ هزار نفر در قالب دیپلم به لیسانس در دانشگاه فرهنگیان  و ۵ هزار نفر در قالب ماده ۲۸ اساسنامه از فارغ التحصیلان لیسانس و فوق لیسانس  جذب خواهند شد.


انتهای پیام/د
برچسب ها: تجلیل ، معلمان ، نمونه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۲:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
پس بقیه چی؟
ورودی های سال 91 دانشگاه فرهنگیان 25 هزار نفر هستند بقیه چی؟