کاشت فرش گل 1888 در بزرگراه شهید مدرس و شهید حقانی

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه3 گفت: جهت آشنایی بیشتر شهروندان با سامانه 1888 شهرداری منطقه3 اقدام به کاشت فرش گل با نام 1888 در بزرگراه شهید مدرس و شهید حقانی کرده است.

مرتضی روحانی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه3 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملیات کاشت فرش گل با نام 1888 در بزرگراه شهید مدرس و شهید حقانی اظهار کرد: عملیات کاشت فرش گل 1888 از اواسط اسفند آغاز و تا اواخر اسفند به پایان رسید این در حالی است که در کاشت فرش گل از 30هزار تا 40هزار گل از گونه‌های بنفشه و پامچال استفاده شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح زیباسازی حاشیه بزرگراه‌ها با استفاده از جلوه‌های طبیعی و تلطیف روحیه شهروندان است به طوری که نماد بهار در این بزرگراه‌ها در قالب برنامه‌های استقبال از بهار اجرا شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه3 ادامه داد: طرح‌های ویژه گل کاری و نهال کاری در حاشیه بزرگراه شهید مدرس و ورودی بزرگراه شهید حقانی جهت آشنایی شهروندان با طرح‌های بهاری است همچنین فرش گل 1888 جهت آشنایی بیشتر شهروندان با این سامانه کاشته شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فرش گل ، منطقه3 ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار