حسینی: پرانگیزه تر از همیشه هستم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید دارد که تیم فوتبال ساحلی در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ پیمان حسینی درباره اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از نظر اردویی در بهترین وضعیت قرار داریم و به لحاظ امکانات و شرایط مورد نیاز کمبودی وجود ندارد و تمامی موارد مورد نیاز برای پیگیری حرفه ای تمرینات مهیا است.

وی ادامه داد: البته یک موضوع که در چند ماه اخیر بیش از پیش درباره اش صحبت شده موضوع حمیات‌های مالی است. همانطور که در چندسال اخیر و در بازی‌های بسیار مهم ثابت کرده‌ایم بازیکنان فوتبال ساحلی هیچ ترسی از بازی‌های سخت و جنگیدن در میدان مسابقه ندارند و اما تنها موردی که باعث ناراحتی بازیکنان است احساس تنهایی است.

دروازبان تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه افزود: خوشبختانه به لحاظ امکانات در شرایط خوبی قرار داریم اما همه شرایط فقط امکانات اردویی نیست و رفاه بازیکنان هر تیمی از نکات بسیار مهم ایجاد انگیزه است. در واقع از نظرم مهم ترین و تنها مشکل تیم ملی فوتبال ساحلی با وجود یک اسپانسر قوی و یا نگاه ویژه مسئولان قابل رفع شدن است. ما در این چند ماه باقیمانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا بطور منظم در بازی‌های زمانی ده روزه در اردو حاضر می‌شویم به همین دلیل بازیکنان زمانی برای انجام کاری غیر از فوتبال ساحلی در شهرهایشان در اختیار ندارند.

حسینی در ادامه درباره شروع مسابقات قهرمانی آسیا از فروردین ماه گفت: تمام تمرکزمان را روی این بازی‌ها گذاشته‌ایم. در دو سال اخیر هفت قهرمانی بدست آورده ایم که البته این افتخارات فقط محدود به بازیکنان نمی شود و بدون شک فراهم ساختن اردوهای مناسب توسط فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی تاثیر بسزایی در کسب آن داشته است. جامعه فوتبال و مدیران فدراسیون باور دارند که تیم ملی فوتبال ساحلی در جایگاه بسیار ویژه ای قرار گرفته است. همانطور که گقتم تمرکز و هدف اصلی ما کسب قهرمانی در این دوره از بازی ها و کسب جواز حضور در جام جهانی 2015 پرتغال است.

دروازه بان تیم ملی همچنین درباره قرار گرفتن وی در جمع 3 دروازه بان برتر فوتبال ساحلی جهان در سال 2014 و میزان انگیزه اش در مسابقات آتی بیان کرد: قرار گرفتن در این جایگاه فقط مختص به من نیست و درواقع دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به نمایندگی از همه بازیکنان این تیم به این موفقیت رسیده است. همه این افتخارات اخیر نه تنها بازیکنان را اشباع نکرده بلکه برای افتخار آفرینی های بیشتر ترغیب کرده است. من هم تمام تلاشم را برای حضور قوی در مسابقات قهرمانی آسیا و همینطور برطرف کردن ضعف هایم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، دروازه ، تیم ، ملی ، فوتبال ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.