500 انگلیسی به دلیل کمبود تخت بیمارستانی، جان باختند

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد صدها بیمار بریتانیایی طی سال گذشته به خاطر مسائل بهداشتی، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از کیهان، نتایج تحقیق و بررسی کالج فوریت‌های دارویی بریتانیا نشان می‌دهد که علت مرگ 150 بیمار در بریتانیا طی سال گذشته این بوده است که به دلیل کمبود تخت در بیمارستان‌ها، قادر به بستری شدن به موقع نبوده‌اند.

 

علت مرگ 350 بیمار دیگر در بریتانیا نیز این بوده است که درمان سریع و کافی برای آنها صورت نگرفته است. ویلیام اسپرینگ، یکی از فعالان حقوق‌بشر در این باره تاکید کرد که دولت کنونی بریتانیا و همه دولت‌های قبلی از سال 1948 میلادی تاکنون که سرویس بهداشت ملی تاسیس شده، با موضوع بهداشت به‌عنوان ابزاری برای کنترل جمعیت برخورد کرده‌اند.

 

وی افزود: مشکلات بهداشتی در بریتانیا تنها با تزریق پول بیشتر حل و فصل نخواهد شد. چون تعداد کارمندان این سازمان، از 350 هزار نفر در سال 1948 میلادی به بیش از 882 هزار نفر در سال 1982 میلادی رسیده و این رقم اکنون به بالاتر از آن یعنی بیش از یک میلیون نفر افزایش یافته است.

 

وی افزود: ازدحام بیش از حد بیماران در بیمارستان‌های بریتانیا و کمبود تخت، عملا احتمال بستری شدن بسیاری از بیماران را کاهش داده است.

 

برچسب ها: انگلیسی ، کمبود ، تخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار