مدافع کوردوبا رونالدو را بخشید!

ادیمار مدافع تیم کوردوبا که کریس رونالدو روی وی مرتکب خطا شده و به همین دلیل از بازی اخراج شد گفت مهاجم پرتغالی را بخشیده و مجازات سختگیرانه علیه او را عادلانه نمی‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، در جریان بازی رئال مادرید مقابل کوردوبا از چارچوب بازی‌های هفته بیستم رقابت‌های لالیگا، کریس رونالدو بر روی ادیمار مدافع تیم حریف مرتکب خطا شده و توسط داور با کارت قرمز روبرو شد.

رونالدو برطبق قوانین فیفا در بازی بعدی رئال مادرید اجازه حضور نخواهد داشت اما حرکت خشن او ممکن است با واکنش مقامات لیگ اسپانیا مواجه شده و احتمالا محرومیت‌های بیشتری در انتظار مهاجم پرتغالی خواهد بود.

ادیمار در توجیه خطای رونالدو گفت: زمانیکه در زمین با رونالدو مواجه شدم مشخص بود کمی عصبی شده است، شرایط بازی هیچ خوب پیش نمی‌رفت و امکان داشت رئال حتی از تیم ما شکست بخورد. کلافه شدن بازیکن در چنین شرایطی کاملا عادی است و برای همه ما پیش آمده، فکر می‌کنم ماجرا چیزی بیشتر از این نبوده، من رونالدو را بخشیدم و دست ندارم بیشتر از حد معمول – یک جلسه محرومیت برای بازیکنان اخراج شده، متحمل جریمه‌های دیگر بشود. رونالدو برنده جایزه توپ طلا در سال 2014 است و فشار زیادی بر روی خود احساس می‌کند. امیدوارم اخراج وی پیامد‌های دیگری در پی نداشته باشد.

لازم به ذکر است؛ رئال مادرید بازی مقابل کوردوبا را با نتیجه 2 بر 1 به سود خود خاتمه داد.

* ژابی: امیدوارم اودگارد فراموش نشود

انتقال مارتین اودگارد 16 ساله به تیم رئال مادرید عده‌ای را خوشحال و عده دیگری مانند ژاپی آلونسو هافبک تیم بارین مونیخ را نگران کرد.

اودگارد هفته گذشته به طور رسمی با باشگاه رئال مادرید قرارداد امضاء کرد. ژابی آلونسو که خود سابقه سال‌های حضور در باشگاه کهکشانی‌ها را دارد در مورد این انتقال گفت: اودگارد به باشگاه بزرگی پیوسته است اما امیدوارم به دلیل حضور تعداد زیاد بازیکنان سوپر استاره در رئال مادرید، اودگارد به دست فراموشی سپرده نشود.

ژابی در ادامه افزود: در چنین سنی باید پرداختن به بازی فوتبال را در اولویت قرار داد. وقتی 18 سال داشتم تصمیم گرفتن پیوستن به باشگاه‌های بزرگ را به چند سال بعد موکول کرده و با عضویت در تیم‌های معمولی به خود فرصت بازی‌های بیشتر دادم. این همان مطلبی است که به تمامی بازیکنان جوان توصیه می‌کنم. عضویت در یک باشگاه بزرگ و خوش نام همیشه هم یک نکته مثبت محسوب نمی‌شود.

اودگارد نیاز دارد برای پرورش دادن استعداد‌هایش به بازی در زمین مسابقه بپردازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادیمار ، رونالدو ، کوردوبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار