عابدینی: خواستار شرکت در تورنمنت چهار جانبه هستیم

سرپرست تیم راه آهن گفت: منتظر حضور در یک تورنمنت چهارجانبه هستیم تا از این طریق بتوانیم آمادگی بازیکنان را در نیم فصل دوم بالا ببریم.

علی عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره شرایط تیم راه‌آهن اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم راه آهن با توجه به حضور بازیکنان در تمرینات تیم خوب است و حضور بازیکنان قدیمی و جدید در تمرینات تیم نشان از لطفی است که این افراد به باشگاه و مسئولان دارند.

وی بیان کرد: تمرینات تیم به طور منظم برگزار می‌شود و امیدوارم بازیکنان بتوانند که از هر لحاظ آمادگی لازم را برای حضور در نیم فصل دوم بدست آورند تا بتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

وی درباره بازی دوستانه با تیم ملوان عنوان کرد: توانستیم که با تیم ملوان یک بازی دوستانه برگزار نماییم و قرار است که در آینده با توجه به شرایط موجود در یک تورنمنت چهارجانبه نیز شرکت نماییم تا از طریق بتوانیم بازیکنان را از لحاظ برای نیم فصل آماده کنیم.

عابدینی در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان خارجی تیم در تمرینات شرکت خواهد کرد یا نه افزود: در حال حاضر دروازه‌بان خارجی تیم ما در تمرینات شرکت کرده اما هم‌زمان که وی به تیم برگردد مطمئناً یکی از دروازه‌بان‌های ما است و تمرینات خود را دنبال می‌کند و در کنار دروازه‌بان خارجی تیم 2 دروازه‌بان دیگر نیز در ترکیب قرار دارند که آنها نیز می‌توانند در درون دروازه‌ قرار بگیرند.

وی درباره بازی دوستانه با استقلال عنوان کرد: در خصوص بازی دوستانه با استقلال هماهنگی‌هایی توسط سرمربی تیم انجام شده اما هنوز نتیجه نهایی آن اعلام نشده و در صورت رسمیت پیدا کردن آن را به اطلاع هواداران عزیز خواهیم رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار