معاون بازرگانی انتشارات سروش:

انتشارات سروش با 450 عنوان کتاب به نمایشگاه کرمانشاه می رود

معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: این انتشارات با 450 عنوان کتاب برگزیده خود در نمایشگاه بزرگ کتاب استانی کرمانشاه حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، محمدجواد حاجی سلطانی، افزود: براساس اعلام مسئولان، در این نمایشگاه بیش از 550 ناشر از تهران و استان ها حضور دارند که همه ی ناشران داخلی موظف هستند آخرین کتب و آثار خود را ارائه کنند.

وی همچنین به تخفیف 30 درصدی در نمایشگاه کتاب کرمانشاه اشاره کرد و افزود: 20 درصد این تخفیف در قالب بن کتاب و 10 درصد از سوی ناشران خواهد بود که این تصمیم از سوی معاونت مربوطه در وزارت ارشاد به دلیل مشکلات چاپ و کاغذ گرفته شده است.

حاجی سلطانی تاکید کرد: در سال جاری براساس برنامه ریزی انجام شده در همه نمایشگاه های استانی کتاب حضوری فعال و پویا خواهیم داشت و براساس ظرفیت و پذیرش هر نمایشگاه با تعداد عناوین کتاب مناسب شرکت خواهیم کرد که در نمایشگاه کرمانشاه با بیشترین عناوین یعنی 450 عنوان کتاب حضور داریم.

وی افزود: انتشارات سروش طی دو سه سال اخیر تعداد عناوین چاپ اول زیادی داشته و کتاب های فاخر و ارزشمندی را منتشر کرده است و همچنین کتاب های پرفروش و ارزشمند گذشته نیز تجدید چاپ شده اند که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

معاون بازرگانی انتشارات سروش در پایان ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین بخشی از غرفه سروش به کتاب های کودک و نوجوان اختصاص یافته که شامل آثار جدید و متنوع انتشارات سروش در بخش کودک و نوجوان است.

نمایشگاه کتاب کرمانشاه از شانزدهم تا بیست و دوم مهرماه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 19:30 در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

سروش همچنین در این نمایشگاه آثار مرتبط با فرهنگ و هنر کرمانشاه به ویژه آثار مختلف به زبان کردی را عرضه می کند و همچنین کتاب "چه پکه گل" مرحوم شامی کرماشانی که بعد از 23 سال از سوی سروش تجدید چاپ شد در غرفه سروش در این نمایشگاه عرضه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار