شهردار منطقه ۱۰ خبر داد ،

احداث «مسجد – مدرسه» رهیافتی نو برای تربیت دینی ـ اخلاقی در جامعه

شهردار منطقه ۱۰ از آغاز عملیات احداث مسجد-مدرسه حضرت معصومه(س) با هدف رشد تربیتی و دینی دانش‌آموزان بر اساس مسجدمحوری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با تاکید بر این که قشر محصل جامعه باید در همه ی ابعاد علمی، تربیتی، اخلاقی و دینی به سمت تکامل گام بردارند گفت: مسجد، مدرسه و خانواده به عنوان محورهای تعالی بخش جامعه نقش اساسی در تربیت، رشد و شکوفایی استعدادها ارتقا فرهنگ دینی و خودباوری دانش آموزان ایفا می کنند و بر همین اساس رویکرد مدیریت شهری استفاده از ظرفیت های مساجد برای ارتقا فرهنگی دینی است.

وی افزود: مدیریت شهری منطقه در سال جاری، احداث دو مسجد-مدرسه را در دستور کار قرار داده که هم اکنون برای اجرای این طرح عملیات تخریب سالن فرسوده واقع در دبیرستان شاهد "دخترانه حضرت معصومه (س)”در ناحیه 3 شهرداری منطقه 10 آغاز شده و با پیشرفت 80 درصدی در دست اجراست.

به گفته شهردار منطقه مسجد–مدرسه حضرت معصومه (س) در دو طبقه و با زیربنای 264 مترمربع و اعتبار 500 میلیون تومان در سال جاری آغاز و در شش ماهه ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه با بیان این که امکان استفاده و بهره مندی عموم شهروندان از فضای مسجد از طریق ایجاد مسیر تردد از داخل مدرسه و از خیابان انجام خواهد شد افزود: علاوه بر اجرای طرح مزبور، مناقصه احداث مسجد-مدرسه ارشاد واقع در دبیرستان ارشاد "شهید احمدی روشن” در ناحیه 1 این شهرداری به چاپ رسیده و طی یک ماه آینده عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: مسجد ، مدرسه ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار