غلامپور: در پرسپولیس انتخاب دروازه‌بان براساس سیستم چرخشی نیست

مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس دو دروازه‌بان آماده دارد که هر کدام از آمادگی بیشتری برخوردار باشد درون دروازه‌ قرار خواهد گرفت.

بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و نحوه بازی دادن به دروازه‌بان های این تیم افزود: تیم پرسپولیس 2دروازه‌بان خوب و آماده دارد که هر کدام از آماده‌ترین دروازه‌بان‌های حال حاضر کشور هستند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس دروازه‌بان‌ها در این تیم از سیستم چرخشی استفاده خواهید کرد، بیان داشت: شرایط هر کدام از دروازه‌بان‌ها خوب باشد، درون دروازه قرار خواهد گرفت و از سیستم چرخشی استفاده نمی‌کنیم.

غلامپور درباره سوشا پیکانی و صحبت‌هایی که در رسانه‌ها، درباره این بازیکن انتقال این دروازه‌بان به تیم دیگر گفته شده اظهار داشت: این صحبت‌ها شایعه است و سوشا در پرسپولیس می‌ماند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس و بازی هفته این تیم که مقابل تراکتورسازی تبریز خواهد بود، گفت: شرایط تیم خوب است و بچه‌ها مصمم هستند که روز به روز بهتر شوند. بچه‌ها با انگیزه هستند و برای شادی هواداران تلاش می‌کنند.

وی افزود: بازی با تراکتور همیشه یکی از بازی‌های جذاب و پر بیننده بوده است و تمام تیم‌ها با انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند ولی ما برای کسب هر سه امتیاز این بازی و پیروزی به میدان خواهیم رفت. وی اظهار امیدواری کرد که مطالبات بازیکنان هر چه زودتر پرداخت شود.

غلامپور افزود: تا الان یک ریال دریافتی نداشتیم، به هر حال بازیکنان شغلشان فوتبال است و خیلی از بازیکنان تمام درآمدشان از فوتبال است.

وی در پایان تاکید داشت که پرسپولیس به قدرت همیشگی خود برمی‌گردد و هواداران بدانند که بازیکنان برای سربلندی تیم تلاش می‌کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: دروازه ، مربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار