صفاییان: تیم سافت‌بال بانوان حتما به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام می‌شود

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال کشور پس از اتمام دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی سافت بال بانوان گفت: بازیکنان ملی‌پوش سافت بال به طور حتم تا پایان امسال به یک رقابت بین‌المللی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کیوان صفائیان، دبیر انجمن بیس بال و سافت بال کشور درخصوص برگزاری اردوی مذکور در اصفهان اظهارداشت: دومین مرحله از اردوی تیم ملی سافت بال بانوان به منظور حضور در رقابت‌های جنوب غرب آسیا که قرار است در پاکستان برگزار شود با حضور 29 بازیکن از استان‌های مختلف به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد که 18 نفر از این اردو برای دور نهایی انتخاب می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه شاید اعزام ملی‌پوشان به دلایل امنیتی به پاکستان لغو شود تصریح کرد: در صورت عدم اعزام تیم ملی به پاکستان همین تیم به رقابت‌های دیگر بین‌المللی اعزام می‌شود.
 
دبیر انجمن بیس بال و سافت بال کشور ادامه داد: در سال 2015 دعوتنامه‌ای از کانادا داریم که البته زمان بسیار زیادی تا آن هنگام مانده اما قبل از آن در حال رایزنی برای شرکت بانوان به کشور گرجستان یا ترکیه هستیم.
 
وی با اشاره به وضعیت اردو تصریح کرد: اردویی که در اصفهان برگزارشد بسیار خوب و فشرده برگزار شد.
 
صفائیان گفت: اردوی بعدی تیم ملی که متصل به اعزام به پاکستان است در تهران برگزار می‌شود و نکته‌ای که باید بگویم این است که به طور حتم بازیکنان ملی‌پوش سافت بال تا پایان همین امسال به یک رقابت بین‌المللی اعزام می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: زمانی که زمین خوب در اختیار داشته باشیم می‌توانیم به کیفیت اردوی تیم ملی امیدوار باشیم که در اصفهان نیز زمین و شرایط خوابگاه بازیکنان مطلوب بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار