دین‌محمدی:در قطر باید اول دروازه مان را بسته نگه داریم

سیروس دین‌محمدی در خصوص بازی با الریان گفت: استقلال در این دیدار باید تمرکز دفاعی خود را بالا ببرد و در کار دفاعی خوب عمل کند.ما اگر در دفاع خوب کار کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،سیروس دین محمدی در خصوص بازی با الریان اظهار داشت: استقلال در این دیدار باید تمرکز دفاعی خود را بالا ببرد و در کار دفاعی خوب عمل کند.ما اگر در دفاع خوب کار کنیم و در ضد حملات قوی باشیم می توانیم برد در این دیدار را از آن خود کنیم.

آنالیزور استقلال در خصوص تیم الریان گفت: ما نباید گول جایگاه الریان را در جدول بخوریم.الریان در خانه خوب بازی می کند و حتما به دنبال این است که از امتیاز میزبانی اش استفاده کند .از این رو ما اول باید به دنبال گل نخوردن باشیم و بعد این که به فکر گلزنی به الریان باشیم.اگر در ضد حملات قوی باشیم و بتوانیم از فرصت هایمان استفاده کنیم حتما برنده این بازی هم می شویم.

دین محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما می دانند استقلال در چه موقعیتی قرار دارد و به برد در این دیدار نیاز دارد.از این رو همه بچه ها تلاششان را باید انجام دهند تا الریان را برده و با اقتدار بیشتری بتوانیم در بازی های آسیایی گام برداریم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دروازه ، استقلال ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار