سمنان/

700 هزار نهال در استان سمنان توزیع و کاشته می شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از توزیع و غرس 700هزار اصله نهال غیرمثمر شامل 15 گونه مختلف در هفته منایع طبیعی و با هدف توسعه فضای سبز در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان،  
سیدحسن میرعمادباشاره به تأثیر مهم توزیع این نهال ها در افزایش فضای سبز در استان سمنان گفت: فضای سبز این استان در سال های اخیر نسبت به سال های دور قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به اهمیت فضای سبز در این استان تأکید کرد: مردم با غرس یک نهال در این هفته و نگهداری از آن می توانند کمک بسیار بزرگی در توسعه فضای سبز نمایند.
میرعماد با اشاره به نقش مهم مردم در احیا و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی به ویژه جنگل ها، از مردم این استان دعوت کرد تا در حفاظت و حراست از منابع طبیعی با این اداره کل همکاری کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیاست های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر توزیع نهال های غیرمثمر است تصریح کرد: بدون شک با تغییر رویکرد این سازمان در توزیع نهال های مثمر، علاقه و انگیزه مردم طبیعت دوست ایران برای کاشت و نگهداری از درختان بیشتر می شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به تعیین روز بیست و سوم اسفند به عنوان روز طبیعت پاک در استان سمنان نیز اشاره و عنوان کرد: در این روز با مشارکت دستگاه های مختلف استان سمنان، مبادی ورودی و خروجی شهرها از زباله پاکسازی و محیط استان سمنان برای پذیرائی از نوروز و مسافران نوروزی آماده می شود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.