نمایش زیبای ملی‌پوشان ایرانی در برابر میلیارد‌های چندملیتی قطری

تیم ملی هندبال ایران در بازی نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در برابر بازیکنان میلیاردی قطر خوش درخشیدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته تیم ملی هندبال ایران در کمال شایستگی از راه‌یابی به مرحله نهایی قهرمان مردان آسیا باز ماند. این در حالی است که تیم ملی قطر از چند تبعه از کشور‌های مختلف اروپایی بهره می‌برد و باید از قطر به عنوان تیم چند ملیتی یاد کرد!
 


 تیم ملی هندبال ایران در ابتدای بازی روز گذشته خود در برابر تیم ملی قطر پیش بود اما دقایقی بعد قطری‌ها  توانستد نتیجه را به تساوی بکشند و پس از  گذشت نیمی از نیمه‌ی اول بازی با نتیجه 6-6  برابر بود. در ثانیه‌ی آخر نیمه‌ی اول در حالی که نتیجه مساوی بود تیم قطر با یک گل از ایران پیشی گرفت و نیمه‌ی اول با نتیجه 12-11  به نفع قطر به پایان رسید.
 
 در نیمه‌ی دوم تیم ملی قطر برتری خود را حفظ کرد با توپ‌گیری‌های خوب "استادیوانویچ‌" دروازه‌بان اروپایی تیم قطر تا چند گل نیز از تیم ما جلو افتادند.
 
بعد از دقایقی با گل‌های خاوید‌ان و ‌سینن که هر 2 از تبعه‌های تیم ملی قطر هستند اختلاف خود را با تیم ملی هندبال‌ ما زیاد کردند. اما پس از  تایمی که کاسترلو‌ سرمربی  لبنانی ایران گرفت تیم ملی ایران روحیه‌ای مضاعف گرفت در چند دقیقه گل‌های خورده را جبران کرد.
 


شایان ذکر است، بازی زیبای همه بازیکنان بخصوص مهدی بیجاری‌ و سجاد استکی ستودنی بود  نتیجه به نفع ایران بود که سعید برخورداری دروازه‌بان شایسته کشورمان با گرفتن چند موقعیت از تیم قطر تا مرز تساوی با این تیم پیش رفتیم و در دقیقه آخر  بازی با اختلاف یک گل به پایان رسید.
 
 متاسفانه در ثانیه‌های آخر زمانی برای جبران نبود و تیم ملی هندبال‌ ایران در کمال شایستگی نتیجه را با حساب 23 بر 22 و با یک اختلاف واگذار کرد.
 


در پایان خاطر نشان کرد،  تیم ملی قطر با هزینه‌های هنگفت بازیکنانی‌ را از اروپا تبعه کشور خود کرده است در حالی که بازیکنان تیم ملی ایران با دستمزد‌های خیلی پایین تر در لیگ برتر کشورمان بازی می‌کنند.

انتهای پیام /

برچسب ها: تیم ، دروازه ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.