حاجی‌دلیگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

اصرار نمایندگان برای اطلاع از فرمول محاسبات درآمد و هزینه در تبصره هدفمندی

عضو کمیسیون تلفیق گفت: نوبخت توضیحاتی را در خصوص تبصره هدفمندی ارائه کرد، اما اطلاع از فرمول محاسبات دولت که 63 هزار میلیارد تومان درآمد و هزینه در قالب هدفمندی یارانه‌ها ارائه شده، برای نمایندگان اهمیت دارد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه نوبت عصر امروز کمیسیون تلفیق اظهار داشت:‌ این کمیسیون در حال حاضر بند‌های الحاقی از پیشنهاد کمیسیون حمایت از تولید ملی را بررسی می‌کند.  
 
وی افزود: جمعی از نمایندگان کمیسیون تلفیق یک تبصره با عنوان تبصره 22 تهیه کردند که به لایحه دولت الحاق می‌شود و این مهم در راستای حماسه سیاسی بوده و یک گردش سرمایه‌گذاری در حدود یکصد میلیارد دلار را شامل می‌شود که جمعا 26  بند دارد و امیدواریم این تبصره در صحن کمیسیون تلفیق نیز رای قاطعی کسب کند.  
 
عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به تبصره هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: امروز کمیسیون‌های تخصصی مجلس تبصره هدفمندی یارانه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند و پیشنهادات نمایندگان نیز به کمیسیون تلفیق ارائه شد؛‌ امیدوارم که در ادامه جلسه امشب در کمیسیون تلفیق این تبصره بحث و بررسی شود.  
 
حاجی‌دلیگانی گفت: نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور توضیحاتی را در این خصوص ارائه کردند اما آنچه که برای نمایندگان مهم است این است که در جریان دقیق قرار بگیرند که فرمول محاسبات دولت به چه نحو بوده که 63 هزار میلیارد تومان درآمد و هزینه در قالب هدفمندی یارانه‌ها آمده است.
 
نماینده مردم شاهین‌شهر در پایان خاطرنشان کرد:  کمیسیون تلفیق امشب در شیفت سوم خود به بررسی لایحه بودجه ادامه خواهند داد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: دلیگانی ، نماینده ، میمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار