مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام شد

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید محمد هادی آیت الهی امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون مصوبات نشست  هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:

1- در این نشست مهدی تاج در خصوص فعالیت یکساله سازمان لیگ برتر گزارشی ارائه داد که شامل الف:شرح ساختار تشکیلات سازمان لیگ در چارچوب قانون، ب: تقویم مسابقات لیگ های مختلف کشوری و تعامل با تیم ملی، ج: گزارش کار تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی و گزارش نحوه اخذ چهار سهیمه لیگ قهرمانان آسیا و فعالیتهای بسیار مطلوب کمیته صدور مجوز حرفه ای کشور،د: ارائه پیشنهاد اجرایی رفع مشکلات لیگ های سراسری کشور در فصل 93-94 بود.

2- سردار درخشان-عضو کمیته بازاریابی  فدراسیون گزارشی از نحوه توزیع بلیط جام جهانی ارائه داد و مقرر شد مکانیزم اجرایی آن در جلسه آتی کمیته بازاریابی فدراسیون مطرح و به مرحله اجرا بگذارد.

3-مقرر شد ستاد اجرایی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط تشکیل  شود.

4- سید محمد هادی آیت الهی، غلامرضا بهروان، محمد حسین علیزاده، کاظم طالقانی و فاطمه علیپور به عنوان اعضای کمیته استانها انتخاب شدند و مسئولیت این کمیته کماکان بر عهده حیدر بهاروند عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

5- شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان عضو کمیته بازاریابی انتخاب شد.

6- با توجه به سیاست کلان کشور مبنی بر حضور هر چه موفق و تاثیر گذار در عرصه های بین المللی، مقرر شد مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تا 20 فروردین ماه 93 به اتمام برسد.

7- با توجه به موفقیت و کسب عنوان قهرمانی جهان در رقابتهای جام بین قاره ای توسط تیم ملی فوتبال ساحلی، مقرر شد تا پاداش  قهرمانی به تیم ملی فوتبال ساحلی تعلق گیرد و در موعد مقتضی به این تیم پرداخت شود.

8- با اخذ میزبانی مسابقات غرب آسیا فوتبال ساحلی در سال 2014 در ایران موافقت شد.
9-با گرفتن میزبانی رقابتهای زیر 15 سال آسیا در همدان و لزوم حمایت همه جانبه از این رویداد مهم موافقت شد .

10- دکتر احمد هاشمیان –رئیس کمیته پزشکی توضیحاتی را درباره فعالیتهای  کمیته پزشکی و کنترل دوپینگ مطرح کرد که هیات رئیسه فعالیتهای این کمیته را مطلوب دانست و از این کمیته در بخش های مختلف تقدیر و تشکر شد.

11- مطابق با بند 17 ماده 33 اساسنامه فدراسیون فوتبال و با عنایت به کناره گیری علیرضا رحیمی از عضویت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، منصور قنبرزاده-مدیر عامل باشگاه نفت تهران به عضویت هیات رئیسه فدراسیون در آمد.

 12- گزارش عملکرد تیم های ملی توسط رئیس فدراسیون، دبیر کل و سرپرست تیم ملی ارائه و مقرر شد  بر اساس برنامه سرمربی تیم ملی پیش بینی ها و حمایت های لازم برای حضور هر چه موفق تر در جام جهانی برزیل از سوی کلیه بخش های فدراسیون و سازمان لیگ به عمل آید و از حمایت رسانه های گروهی در این مدت تشکر و قدردانی شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، جلسه ، فدراسیون ، تاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار